logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na stronę ASP w Katowicach: Ortografika bierze zlecenie

   22.07.2015, przeczytano 1080 razy
ilustracjastrzałka

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiły konkurs na projekt nowej strony internetowej uczelni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-strone-asp-w-katowicach%3A-ortografika-bierze-zlecenie,25479,artykul.html

Spośród nadesłanych portfolio, decyzją jury, do kolejnego etapu konkursu zaproszeni zostali:

  • Ortografika studio
  • Studio Polskie Znaki
  • Veshch studio


Spośród przedstawionych koncepcji finałowych wybrana została koncepcja przygotowana przez studio Ortografika.

Trwają prace nad projektem strony, która ma zostać uruchomiona w 2016 roku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania edukacyjna Santander Bank Polska, promująca zasady cyberbezpieczeństwa, zdobyła aż trzy statuetki podczas „Złotych Spinaczy” – najważniejszego konkursu PR w Polsce.
W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienie w kategorii Empolyer branding za kampanię „Zgadzam się, nie zgadzam” oraz Brązowy Spinacz 2022 w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna – za działania wspierające ergonomię pracy i zachowania eko wśród pracowników.  
Dwie brązowe statuetki w prestiżowym konkursie branży public relations "Złote Spinacze" zdobył projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów" zrealizowany wspólnie przez bank Credit Agricole i agencję reklamową Just.
Piotr Depta-Kleśta zwycięzcą 23. konkursu Galerii Plakatu AMS
Piotr Depta-Kleśta wygrał 23. konkurs Galerii Plakatu AMS. Oprócz tego wyróżnieni zostali: Máté Knapecz, Agata Piątkowska, Aleksandra Wojciechowska, Żaneta Żakowska oraz Magdalena Wosik, która otrzymała dodatkowo nagrodę specjalną mBanku. Zadaniem uczestników tegorocznej odsłony konkursu była interpretacja hasła „Najważniejszy projekt to TY”. Partnerem głównym 23....
Cinematic do Dying Light 2: Stay Human autorstwa Platige Image z prestiżową międzynarodową nagrodą
Zwiastun do drugiej części kultowej gry otrzymał srebrną nagrodę w konkursie Epica Awards w kategorii animacja. Stworzony dla Techlandu Dying Light 2 Stay Human Cinematic Trailer opowiada o tym, czym jest moralność w czasach apokalipsy. Produkcja Platige Image była nominowana także za zdjęcia i reżyserię.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764