logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na stronę ASP w Katowicach: Ortografika bierze zlecenie

   22.07.2015, przeczytano 939 razy
ilustracjastrzałka

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiły konkurs na projekt nowej strony internetowej uczelni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-strone-asp-w-katowicach%3A-ortografika-bierze-zlecenie,25479,artykul.html

Spośród nadesłanych portfolio, decyzją jury, do kolejnego etapu konkursu zaproszeni zostali:

  • Ortografika studio
  • Studio Polskie Znaki
  • Veshch studio


Spośród przedstawionych koncepcji finałowych wybrana została koncepcja przygotowana przez studio Ortografika.

Trwają prace nad projektem strony, która ma zostać uruchomiona w 2016 roku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła jubileuszowa 10. edycja Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego
Już po raz dziesiąty, kanał telewizyjny National Geographic i Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, zapraszają do udziału w Wyjątkowym Konkursie Fotograficznym. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace do 20 września br. w czterech kategoriach tematycznych, a na zwycięzców czekają wspaniałe...
Konkurs: neon dla Centrum Kultury w Lublinie
Centrum Kultury w Lublinie zaprasza do udziału w konkursie, którego celem jest wyłonienie projektu neonu na elewację budynku Centrum. Do wygrania jest 5 tys. zł.
We Want Jazz - Międzynarodowy Konkurs Plakatu
Temat: Bronisław Kaper, Henryk Wars, Victor Young. Wkład polskich kompozytorów w historię światowego jazzu.
Konkurs na mural FSC w Lublinie
Rada Dzielnicy Hajdów-Zadębie w Lublinie oraz Centrum Kultury w Lublinie aprasza do udziału w konkursie na mural nawiązującu do spuścizny Fabryki Samochodów Ciężarowych w Lublinie.
Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764