logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na upominek promujący polską gospodarkę

   09.04.2013, przeczytano 1141 razy
ilustracjastrzałka

Trwa zorganizowany przez Ministerstwo Gospodarki konkurs na projekt upominku, skierowany do studentów lub absolwentów polskich uczelni wyższych. Projekty można zgłaszać do 30 kwietnia 2013 r., do wygrania jest 15 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-upominek-promujacy-polska-gospodarke,18405,artykul.html

Celem Konkursu jest nowoczesna i innowacyjna promocja polskiej gospodarki, jak również promocja polskiego wzornictwa użytkowego w Polsce i na świecie.     Przedmiotem Konkursu jest zaprojektowanie upominku promującego polską gospodarkę.

Wybrany Projekt upominku promującego polską gospodarkę będzie przeznaczony w szczególności do celów: promocyjnych, identyfikacyjnych oraz reprezentacyjnych.
Konkurs skierowany jest do studentów lub absolwentów polskich uczelni wyższych (do dwóch lat po ukończeniu szkoły), w szczególności wydziałów/kierunków wzornictwa, form przemysłowych, projektowania itp., zwanych dalej „Uczestnikami”.

Za najlepsze Projekty, które wybierze Komisja Konkursowa, zostaną przyznane następujące nagrody:

  • dla Laureata I miejsca – 15 000 PLN (w tym 2 000 PLN za przekazanie autorskich praw majątkowych);
  • dla Laureata II miejsca – 10 000 PLN (w tym 2 000 PLN za przekazanie autorskich praw majątkowych);
  • dla Laureata III miejsca – 7 000 PLN (w tym 2 000 PLN za przekazanie autorskich praw majątkowych).

Terminy:

  • 30 kwietnia 2013 r. – ostateczny termin złożenia Dokumentacji konkursowej (WAŻNE: decyduje data wpływu Dokumentacji do Ministerstwa Gospodarki)
  • 22 maja 2013 r. – ogłoszenie wyników Konkursu


Więcej informacji, regulamin: http://www.mg.gov.pl/Fundusze+UE/POIG/Marka+Polskiej+Gospodark/Konkurs

Źródło: Ministerstwo Gospodarki

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764