logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na znak dla Uzdrowiska Kołobrzeg

   07.01.2007, przeczytano 5485 razy
ilustracjastrzałka
Molo w Kołobrzegu fot. Grzegorz C.

Konkurs na czytelny, prosty i uniwersalny znak rozpisały Uzdrowiska Kołobrzeg SA. Nagroda dla zwycięzcy wynosi 2 tys. zł. Termin przyjmowania prac upływa 30 stycznia 2007 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-znak-dla-uzdrowiska-kolobrzeg,4956,artykul.html

Organizator – Dział Marketingu i Sprzedaży tej firmy – oczekuje propozycji, które, łącząc tradycję z nowoczesnością, odzwierciedlą całościowy charakter usług świadczonych przez spółkę. Najlepszy znak, wykorzystywany będzie na plakatach, papierze firmowym, wizytówkach i drukach reklamowych.

Uczestnikami konkursu mogą być twórcy, studenci i uczniowie szkół artystycznych.

Nadesłane projekty oceni jury, złożone głównie z pracowników Uzdrowiska Kołobrzeg SA:

  • Marek Olszewski – wiceprezes Zarządu,
  • Małgorzata Ziółkowska – dyrektor ds. lecznictwa,
  • Anna Borek – kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży (DMS),
  • Larysa Pawlicka – zastępca kierownika DMS,
  • Dagmara Bolda – specjalista ds. promocji i reklamy,
  • Joanna Wiażewicz – plastyk;

    członkiem jury będzie też artysta plastyk Dariusz Kaleta – dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej w Kołobrzegu.
    Organizator zastrzega sobie m.in. prawo zmiany składu jury i prawo nierozstrzygania konkursu.

    Regulamin i formularze do wypełnienia można znaleźć na stronie www.kolobrzeg.pl. Zamieszczono tam także informacje o zabiegach leczniczych, stosowanych w poszczególnych placówkach (szpitalach, sanatoriach i zakładach), które są prowadzone przez Uzdrowisko Kołobrzeg SA.

    Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
    www.iwp.com.pl
    Zdjęcie na licencji GNU Free Documentation License

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz
    avatar użytkownika
    ,

    ... stawiam piwo temu, kto znajdzie wspomniany regulamin i w ogóle jakąkolwiek informację o konkursie na wymienionej stronie (chyba,że mnie juz dopada ślepota ;))

    Najnowsze w tym dziale

    Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
    17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
    Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
    Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
    Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
    Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
    Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
    Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
    W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764