Konkurs na czytelny, prosty i uniwersalny znak rozpisały Uzdrowiska Kołobrzeg SA. Nagroda dla zwycięzcy wynosi 2 tys. zł. Termin przyjmowania prac upływa 30 stycznia 2007 r.
Organizator – Dział Marketingu i Sprzedaży tej firmy – oczekuje propozycji, które, łącząc tradycję z nowoczesnością, odzwierciedlą całościowy charakter usług świadczonych przez spółkę. Najlepszy znak, wykorzystywany będzie na plakatach, papierze firmowym, wizytówkach i drukach reklamowych.
Uczestnikami konkursu mogą być twórcy, studenci i uczniowie szkół artystycznych.
Nadesłane projekty oceni jury, złożone głównie z pracowników Uzdrowiska Kołobrzeg SA:
członkiem jury będzie też artysta plastyk Dariusz Kaleta – dyrektor Galerii Sztuki Współczesnej w Kołobrzegu.
Organizator zastrzega sobie m.in. prawo zmiany składu jury i prawo nierozstrzygania konkursu.
Regulamin i formularze do wypełnienia można znaleźć na stronie www.kolobrzeg.pl. Zamieszczono tam także informacje o zabiegach leczniczych, stosowanych w poszczególnych placówkach (szpitalach, sanatoriach i zakładach), które są prowadzone przez Uzdrowisko Kołobrzeg SA.
Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego
www.iwp.com.pl
Zdjęcie na licencji GNU Free Documentation License