logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Pomalujmy Razem Pałac Kultury

  PR 04.09.2013, przeczytano 1277 razy
ilustracjastrzałka

Platforma projektowania społecznościowego Corton.pl wystartowała z wyjątkowym konkursem organizowanym w ramach pierwszego warszawskiego festiwalu designu, Wawa Design Festiwal. Uczestników czeka niebanalne wyzwanie – zaproponowanie odświeżenia wyglądu jednego z budzących największe emocje symboli Warszawy, czyli Pałacu Kultury i Nauki. Na zwycięzców czekają wartościowe nagrody i możliwość zaprezentowania swoich prac w czasie festiwalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-pomalujmy-razem-palac-kultury,19591,artykul.html

Konkurs i wystawa „POMALUJMY RAZEM PAŁAC KULTURY” jest elementem cyklu Projekt Warszawiak organizowanego w  ramach Wawa Design Festiwal odbywającego się w dniach 6-15 września 2013 r na terenie SOHO Factory. Głównym celem tego wydarzenia, objętego patronatem Prezydent miasta stołecznego Warszawy Hanny Gronkieiwcz-Waltz, jest prezentacja i promocja kreatywnego projektowania i nowych technologii w branży graficznej.

- Konkurs na nowy wizerunek Pałacu Kultury daje grafikom naprawdę nieograniczone możliwości wykorzystania swojego potencjału kreatywnego. Mamy nadzieję, że pokaże on także, jak wielki potencjał drzemie w projektowaniu społecznościowym jako źródle oryginalnych i nieszablonowych pomysłów. Udział w akcji jest niepowtarzalną okazją dla uczestników na zaprezentowanie swoich prac w ramach prestiżowego wydarzenia kulturalnego – mówi Bartosz Gryszko, współzałożyciel Corton.pl,

Jak wziąć udział?

Konkurs przeznaczony jest dla grafików zarejestrowanych na Platformie Corton.pl, a jego zasady są bardzo proste. Najpierw należy uruchomić wyobraźnię i stworzyć własną wizję nowego wyglądu jednego z najbardziej rozpoznawalnych budynków stolicy, a następnie zgłosić ją za pośrednictwem serwisu Corton.pl. Każdy uczestnik może w dowolny sposób wykorzystać swój twórczy potencjał, ale wszyscy muszą pracować na tym samym zdjęciu Pałacu, które dostępne jest pod linkiem http://corton.pl/res/pub/pkin.zip. Prace można nadsyłać do 05.09.2013 r., a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi dwa dni później - 7.09. W skład jury wchodzą osoby od lat związane z projektowaniem i designem- Mariusz Filip i Iwona Kowalczyk oraz przedstawiciele Corton.pl i partnerów konkurs iMad i Wacom.

Co można wygrać?

Oprócz możliwości wypromowania własnego talentu i zaprezentowania swoich prac w czasie festiwalu, w konkursie są do wygrania atrakcyjne nagrody o łącznej wartości 3800 zł. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma tablet Wacom Intuos serii 5 lub wyżej w rozmiarze L. Do twórców wyróżnionych prac trafią natomiast tablety Wacom Intuos w rozmiarze M i S. Fundatorem nagród są iMad i Wacom Polska.

Źródło: Corton.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764