16 lutego br. zakończyły się targi Ambiente we Frankfurcie – wydarzenie poświęcone prezentacji światowych trendów w branży dóbr konsumpcyjnych. W tym roku swoje propozycje zaprezentowało ponad 4.300 wystawców z 96 krajów, wśród których znalazło się aż 57 firm z Polski.
Po targach odbywa się StandOUT. – konkurs na najciekawsze stoisko targowe. StandOUT. organizowany jest przez portal Exspace |BEYOND FAIR DESIGN. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom, w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku.
Na portalu Exspace.pl (http://exspace.pl/contests/show/131) umieszczana jest galeria stoisk targowych i w wyznaczonym czasie odbywa się głosowanie na najciekawsze stoisko targów. Do każdego stoiska w galerii konkursowej przypisana jest punktacja (1-5), można ocenić raz każde z konkursowych stoisk.
W 25. Edycji konkursu StandOUT. głosujemy na 32 realizacje wystawiennicze targów Ambiente. Głosowanie trwa do 9 marca 2016 r.
O konkursie StandOUT.
StandOUT. inicjuje dyskusje na temat designu wystawienniczego, jako elementu komunikacji firm. Konkurs promuje dobry design targowy, nietuzinkowe osobowości, zdolnych twórców i ciekawe realizacje, które najbardziej podobają się odbiorcom. Postawienie na pierwszym miejscu jakości estetycznej stoiska i skierowanie konkursu do szerszego grona, niż sama wystawa targowa, przyczyniło się do popularności StandOUT-u. W poprzednich edycjach oddano ponad 55 000 głosów. Głosują zarówno wystawcy jak i partnerzy i klienci wystawców, osoby odwiedzające targi, organizatorzy wystąpień targowych, projektanci i media branżowe.
Wystawy, to już nie miejsce targowania i sprzedawania, a narzędzie marketingu bezpośredniego. To jedna z form tworzenia wizerunku marki, która daje możliwość uzyskania bezpośredniej reakcji konsumenta. Konkurs stwarza możliwość uzyskania opinii szerszego grona odbiorców i jest też sposobem na jej pomiar.
Partnerem StandOUT. Ambiente 2016 są Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz Warszawa. Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Exspace |BEYOND FAIR DESIGN