logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Standout. Ambiente 2016 pod patronatem Signs.pl

   29.02.2016, przeczytano 1763 razy
strzałkistrzałka
I miejsce – stoisko firmy Trend Glass

16 lutego br. zakończyły się targi Ambiente we Frankfurcie – wydarzenie poświęcone prezentacji światowych trendów w branży dóbr konsumpcyjnych. W tym roku swoje propozycje zaprezentowało ponad 4.300 wystawców z 96 krajów, wśród których znalazło się aż 57 firm z Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-standout.-ambiente-2016-pod-patronatem-signs.pl,27656,artykul.html

Po targach odbywa się StandOUT. – konkurs na najciekawsze stoisko targowe. StandOUT. organizowany jest przez portal Exspace |BEYOND FAIR DESIGN. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom, w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku.

Na portalu Exspace.pl (http://exspace.pl/contests/show/131) umieszczana jest galeria stoisk targowych i w wyznaczonym czasie odbywa się głosowanie na najciekawsze stoisko targów. Do każdego stoiska w galerii konkursowej przypisana jest punktacja (1-5), można ocenić raz każde z konkursowych stoisk.

W 25. Edycji konkursu StandOUT. głosujemy na 32 realizacje wystawiennicze targów Ambiente. Głosowanie trwa do 9 marca 2016 r.

O konkursie StandOUT.

StandOUT. inicjuje dyskusje na temat designu wystawienniczego, jako elementu komunikacji firm. Konkurs promuje dobry design targowy, nietuzinkowe osobowości, zdolnych twórców i ciekawe realizacje, które najbardziej podobają się odbiorcom. Postawienie na pierwszym miejscu jakości estetycznej stoiska i skierowanie konkursu do szerszego grona, niż sama wystawa targowa, przyczyniło się do popularności StandOUT-u. W poprzednich edycjach oddano ponad 55 000 głosów. Głosują zarówno wystawcy jak i partnerzy i klienci wystawców, osoby odwiedzające targi, organizatorzy wystąpień targowych, projektanci i media branżowe.

Wystawy, to już nie miejsce targowania i sprzedawania, a narzędzie marketingu bezpośredniego. To jedna z form tworzenia  wizerunku marki, która daje możliwość uzyskania bezpośredniej reakcji konsumenta. Konkurs stwarza możliwość uzyskania opinii szerszego grona odbiorców i jest też sposobem na jej pomiar.


Partnerem StandOUT. Ambiente 2016 są Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz Warszawa. Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace |BEYOND FAIR DESIGN

exspace.pl/contests/show/131

Galeria: StandOUT. Ambiente 2016

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764