logo
WIADOMOŚCI

Konkurs Sztuka Równości

   01.08.2018, przeczytano 516 razy
ilustracja

Fundacja Fundusz Współpracy zaprasza do udziału w konkursie na wizualizacje, grafiki, animacje, video promujące równość szans kobiet i mężczyzn w pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-sztuka-rownosci,37458,artykul.html

Zakres tematyczny, choć związany z zagadnieniem równości płci, jest szeroki, podobnie jak forma. Wszystkie nagrodzone i wyróżnione prace znajdą się w publikacji dobrych praktyk w zakresie równego traktowania kobiet i mężczyzn, jak również na wystawie tematycznej, która zostanie zorganizowana w 2019 r.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma pomysł na przedstawienie zagadnień z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w pracy i jest w stanie go zaprezentować z zastosowaniem dowolnej techniki wizualnej. Prace przyjmowane są do 15 września 2018 r.

Nagrody

W konkursie nagrodzone zostaną trzy pierwsze miejsca. Przyznane zostaną również wyróżnienia. Nagrodą będą bony podarunkowe o różnej wartości. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną wydane w formie książkowej oraz zaprezentowane na wystawie w 2019 r.

  • I miejsce - nagroda o wartości 3.000 zł
  • II miejsce - nagroda o wartości 2.000 zł
  • III miejsce - nagroda o wartości 1.000 zł

Więcej informacji, regulamin: https://rownoscwbiznesie.info/konkurs/

Źródło: Fundacja Fundusz Współpracy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone