logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2018 pod patronatem Signs.pl

   14.06.2018, przeczytano 862 razy
ilustracja

Kto rządzi naszym życiem: my sami, inni ludzie czy algorytmy? 10 najlepszych prac będących próbą zmierzenia się z tym tematem zostanie pokazanych na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2018 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-sztuki-na-bilbordach-art-moves-2018-pod-patronatem-signs.pl,36880,artykul.html

Udział w konkursie jest bezpłatny. Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy artysta zainteresowany sztuką na bilbordach. Prace wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową można nadsyłać do dnia 22.07.2018, do godz. 24:00 drogą elektroniczną na adres: artmoves(at)tlen.pl

W tym roku artyści są zaproszeni do twórczej interpretacji hasła:

Kto rządzi naszym życiem: my sami, inni ludzie czy algorytmy?

Konkursowe hasło można traktować jako metaforę procesów, zachodzących we współczesnym świecie. Świat ludzki to zbiór pojedynczych jednostek, które tworzą małe grupy, społeczeństwa i całą ziemską społeczność. Co i kto decyduje o tym, jacy jesteśmy i co robimy? My sami, codziennie podejmując decyzje i wybierając własne drogi rozwoju? Inni ludzie np. sąsiedzi, rodzina, politycy, celebryci, którzy narzucają nam swoje zdanie i własne preferencje? A może korporacje, które używając bezdusznych algorytmów śledzą nasze życie i pozyskując o nas wszelkie informacje, w sposób dla nas niewidoczny, podpowiadają nam, co mamy robić, jak się zachowywać, jak wyglądać, na kogo głosować, kogo lubić, a kogo nie? Czy w świecie, który pozornie głosi pochwałę wszelkiego indywidualizmu, a równocześnie wszystkie zjawiska, łącznie z jednostkowym życiem stara się uśrednić i podporządkować statystyce i algorytmom, jest miejsce dla prawdziwych indywidualistów? Czy w takim świecie jest w ogóle możliwy rozwój, zarówno jednostkowy, jak i zbiorowy? Czy jesteśmy skazani na stagnację i wszechobecną kontrolę? Czy w takim świecie jest w ogóle możliwe życie poza schematem? A może jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Może to Ty znasz odpowiedź? Kto rządzi naszym życiem: my sami czy …?

Miło nam poinformować, że od tego roku konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Art Moves

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764