logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs The Next Gen of PR: zgłoszenia do trzeciej edycji

   29.04.2024, przeczytano 390 razy
ilustracja

Przed nami trzecia odsłona konkursu The Next Gen of PR, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, w którym PR-owcy poniżej 35 roku życia mają szansę zapisania się w historii polskiego oraz międzynarodowego PR-u. Konkurs stanowi polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do dnia 30 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-the-next-gen-of-pr%3A-zgloszenia-do-trzeciej-edycji,404039,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy zadany przez głównego partnera konkursu. Przygotowane kampanie oceniane będą według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt. Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w międzynarodowym finale, którego organizatorem jest ICCO (The International Communications Consultancy Organisation) oraz otrzyma nagrodę pieniężną.

– Trzecia edycja naszego konkursu to kolejny krok w odkrywaniu i promowaniu talentów w dziedzinie PR, której sercem jest pasja i kreatywność. Co roku widzimy, jak rośnie zainteresowanie naszą inicjatywą wśród młodych PR-owców, a my jako Związek Firm Public Relations, nieustannie wspieramy ich drogę do sukcesu. The Next Gen of PR to dla nas więcej niż konkurs - to szansa na odkrycie przyszłych liderów branży, gotowych na wyzwania i nowatorskie podejście – mówi Helena Korniejew, Wiceprezeska Związku Firm Public Relations.

Konkurs dedykowany jest dla dwuosobowych teamów, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Zespoły mogą być zgłaszane przez osoby fizyczne oraz podmioty zatrudniające pracowników, np. agencje, korporacje czy NGO poprzez formularz znajdujący się na stronie: https://zfpr.conrego.app/ do dnia 30 maja br.

Laureaci The Next Gen of PR 2024 zostaną ogłoszeni w czerwcu br.

Źródło: Związek Firm Public Relations

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764