logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Timecode Akcja Animacja 2018

  PR 05.09.2018, przeczytano 1084 razy

5 września rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie osób, które w ciekawy i angażujący sposób potrafią opowiedzieć historię za pomocą ruchomych obrazów. Timecode AKCJA ANIMACJA jest dla nich szansą na zaprezentowanie swoich umiejętności najlepszym ekspertom branży kreatywnej i marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-timecode-akcja-animacja-2018,37793,artykul.html

Konkurs skierowany jest do osób w wieku od 18 do 35 lat. Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych. Parterami tegorocznej edycji konkursu są: Allegra, BIK (Biuro Informacji Kredytowej), Good Looking, Essentiale, OnlyBio oraz radio TOKFM.

Jury wybiera laureata w drodze głosowania. Dodatkowo każda z marek partnerskich, o których powstają animacje ma prawo przyznać własne wyróżnienie. Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł. Prace można zgłaszać na stronie www.timecodeakcjaanimacja.pl do 17 października, natomiast finalistów poznamy 15 listopada.

- Konkurs daje korzyści trzem stronom: partnerzy otrzymują animacje o swoich produktach lub usługach, uczestnicy szansę rozwoju zawodowego i nagrody, a branża reklamowa - nowych twórców. . Pięciu uczestników zeszłorocznej edycji pracuje obecnie w dużych agencjach reklamowych i digitalowych. Laureaci: Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko byli nominowani do Young Creatives Cannes 2018. To nas przekonało, że warto rozwijać ten projekt - powiedział Tomasz Dławichowski, managing director Timecode Film Production.

- Rok temu wprowadziliśmy ciekawą formułę feedbacku od jurorów, dla twórców prac z shortlisty. Podczas warsztatu z jurorami, uczestnicy dowiedzieli się co powinni poprawić w przygotowanych animacjach. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, prace dużo zyskały. Dlatego w tym roku odbędą się dwa tego typu spotkania. Uczestnicy będą  mieli też więcej czasu na przygotowanie animacji- dodaje Katarzyna Rykaczewska, odpowiedzialna na strategię i komunikację konkursu.

Przewodniczącym jury tegorocznej edycji jest dyrektor kreatywny Canal + - Łukasz Słotwiński.  Po raz drugi prace oceniać będą: Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - creative group head agencji Advalue, Jerzy Drozda - technical artist It Media, Michał Paśko - producent Timecode Film Production oraz Katarzyna Rykaczewska - communication specialist Open Minded Group. Zaproszenie do współpracy przyjęli także: Olaf Krynicki - dyrektor komunikacji Samsung Polska, Sean Bobbitt - producent filmu Twój Vincent, duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Rafał Ryś -associate creative director Saatchi&Saatchi oraz reżyser Szymon Pawlik.

ilustracjastrzałka

Do kooperacji zaproszone zostały uczelnie wyższe: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu oraz Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych.

Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, branded content oraz animacji. Parterami konkursu są: SPPA Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji, Open Minded Group (strategia i komunikacja projektu), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji) oraz AudioNetwork (udostępnienie bazy muzyki). Fundatorami nagród są firmy Wacom i Eizo.Patroni medialni projektu: Grafmag, Radio Kampus

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764