logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Water by Artystyczna Podróż rozstrzygnięty

   31.10.2022, przeczytano 1210 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Maja Rokosz

Konkurs fotograficzny Artystyczna Podróż wygrała Maja Roksz, a wyróżnienia otrzymali Wojciech Dudziński oraz Piotr Miazga. W ramach konkursu organizowanego przez ERGO Hestię wybierane są najlepsze zdjęcia wykonane telefonem i zamieszczone na Instagramie. Tematem tegorocznej edycji była woda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-water-by-artystyczna-podroz-rozstrzygniety,397793,artykul.html

WATER by Artystyczna Podróż to już 4. edycja konkursu organizowanego na instagramowym profilu @artystycznapodroz przez Grupę ERGO Hestia. Jak co roku, w konkursie mogli wziąć udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści. Warunkiem udziału było wykonanie urządzeniem mobilnym (smartfon lub tablet) zdjęcia nawiązującego do tematu wody i opublikowanie go na Instagramie oznaczając hashtagami #artystycznapodroz oraz #apwater2022.

Jury konkursu wybrało 30 najlepszych prac, które zostały przedstawione na wystawie w galerii sztuki przy ul. Mysiej 3 w Warszawie 14-16 października. Nagrodę główną, czyli artystyczną podróż na południe Francji, wygrała Maja Roksz. Dodatkowo Jury wyróżniło dwóch autorów – Wojciecha Dudzińskiego i Piotra Miazgę, którzy otrzymali smartfony najnowszej generacji.

- Zdjęcie na pierwszy rzut oka zwykłe, potem jednak coraz bardziej niepokojące i zapadające w pamięć. Trudno bowiem stwierdzić, czy jest to obraz wyreżyserowany, czy stop klatka naszej rzeczywistości. Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę fakt, iż w ciągu kilkudziesięciu ostatnich lat wyprodukowano ponad 5 miliardów ton plastiku a plastikowe odpady skaziły każdy fragment naszej planety - w tym morza i oceany, praca ta staje się czymś więcej niż fotografią. W czasach kryzysu klimatycznego musimy już tylko działać, a taki zaangażowany głos jest niezwykle ważny – uzasadnili wybór zwyciężczyni członkowie Jury.

ilustracjastrzałka

Fot. Piort Miazga

W skład Jury weszli: Justyna Wajs – Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Technologii w ERGO Hestii, założycielki profilu @artystycznapodroz: Maria Rosa – Dyrektor Marketingu i PR ERGO Hestii oraz Marta Śliwicka, a także Magdalena Kąkolewska – Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii oraz fotograf plastyk Aleksander Małachowski (@hashtagalek).

Do konkursu zgłoszono ponad 2 tysiące zdjęć. Hashtag #artystycznapodroz został już użyty prawie 600 tysięcy razy. Poprzednie edycje konkursu zostały poświęcone kolejno tematyce: TERAZ, LIGHTS oraz COLORS.

Promocja twórczyń i twórców na Instagramie to element wieloletniej strategii ESG ERGO Hestii, w ramach której ubezpieczyciel wspiera utalentowanych artystów poprzez zróżnicowane inicjatywy i konkursy takie jak np. Artystyczna Podróż Hestii i Baltic Horizons. W ubiegłym roku ERGO Hestia czasowo udostępniła Muzeum Narodowemu w Warszawie kolekcję obrazów XVII-wiecznych mistrzów malarstwa holenderskiego i flamandzkiego. Od 2021 roku Fundacja Artystyczna Podroż Hestii prowadzi także konkurs Literacka Podróż Hestii dla autorów i autorek klasycznych form literackich, wydanych w Polsce i tworzonych w języku polskim, przeznaczonych dla młodego czytelnika. Sztuka obecna jest także w działaniach reklamowych ERGO Hestii - strategia komunikacji online ubezpieczyciela bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików.

ilustracjastrzałka

Fot. Wojciech Dudziński

Działająca na rynku ubezpieczeń od ponad 30 lat ERGO Hestia, angażuje się także w zróżnicowane programy proekologiczne, wśród których znajdują się m.in. EKO Hestia SPA, stworzenie Parku Hestii w Sopocie, hodowla pszczół na dachu biurowca ubezpieczyciela, inicjatywa carpoolingu, wyposażenie rzeczoznawców mobilnych firmy w auta z napędem hybrydowym, czy program Rower na zawsze. Wśród proekologicznych inicjatyw produktowych firmy można wymienić Klauzulę Zielonej Odbudowy, dzięki której przedsiębiorcy w przypadku szkody całkowitej (np. pożaru budynku) mogą liczyć na dodatkowe środki na odbudowę, jeśli wykorzystają rozwiązania przyjazne środowisku. ERGO Hestia jest ponadto sygnatariuszem Karty Różnorodności, Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży, stosuje się do Deklaracji Praw Człowieka, 10 zasad Global Compact, a także Agendy na rzecz Zrównoważonego Rozwoju. Bierze także udział w programie Climate Leadership.

Źródło: Grupa ERGO Hestia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764