logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Water by Artystyczna Podróż rozstrzygnięty

   31.10.2022, przeczytano 1441 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Maja Rokosz

Konkurs fotograficzny Artystyczna Podróż wygrała Maja Roksz, a wyróżnienia otrzymali Wojciech Dudziński oraz Piotr Miazga. W ramach konkursu organizowanego przez ERGO Hestię wybierane są najlepsze zdjęcia wykonane telefonem i zamieszczone na Instagramie. Tematem tegorocznej edycji była woda.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-water-by-artystyczna-podroz-rozstrzygniety,397793,artykul.html

WATER by Artystyczna Podróż to już 4. edycja konkursu organizowanego na instagramowym profilu @artystycznapodroz przez Grupę ERGO Hestia. Jak co roku, w konkursie mogli wziąć udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści. Warunkiem udziału było wykonanie urządzeniem mobilnym (smartfon lub tablet) zdjęcia nawiązującego do tematu wody i opublikowanie go na Instagramie oznaczając hashtagami #artystycznapodroz oraz #apwater2022.

Jury konkursu wybrało 30 najlepszych prac, które zostały przedstawione na wystawie w galerii sztuki przy ul. Mysiej 3 w Warszawie 14-16 października. Nagrodę główną, czyli artystyczną podróż na południe Francji, wygrała Maja Roksz. Dodatkowo Jury wyróżniło dwóch autorów – Wojciecha Dudzińskiego i Piotra Miazgę, którzy otrzymali smartfony najnowszej generacji.

- Zdjęcie na pierwszy rzut oka zwykłe, potem jednak coraz bardziej niepokojące i zapadające w pamięć. Trudno bowiem stwierdzić, czy jest to obraz wyreżyserowany, czy stop klatka naszej rzeczywistości. Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę fakt, iż w ciągu kilkudziesięciu ostatnich lat wyprodukowano ponad 5 miliardów ton plastiku a plastikowe odpady skaziły każdy fragment naszej planety - w tym morza i oceany, praca ta staje się czymś więcej niż fotografią. W czasach kryzysu klimatycznego musimy już tylko działać, a taki zaangażowany głos jest niezwykle ważny – uzasadnili wybór zwyciężczyni członkowie Jury.

ilustracjastrzałka

Fot. Piort Miazga

W skład Jury weszli: Justyna Wajs – Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Technologii w ERGO Hestii, założycielki profilu @artystycznapodroz: Maria Rosa – Dyrektor Marketingu i PR ERGO Hestii oraz Marta Śliwicka, a także Magdalena Kąkolewska – Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii oraz fotograf plastyk Aleksander Małachowski (@hashtagalek).

Do konkursu zgłoszono ponad 2 tysiące zdjęć. Hashtag #artystycznapodroz został już użyty prawie 600 tysięcy razy. Poprzednie edycje konkursu zostały poświęcone kolejno tematyce: TERAZ, LIGHTS oraz COLORS.

Promocja twórczyń i twórców na Instagramie to element wieloletniej strategii ESG ERGO Hestii, w ramach której ubezpieczyciel wspiera utalentowanych artystów poprzez zróżnicowane inicjatywy i konkursy takie jak np. Artystyczna Podróż Hestii i Baltic Horizons. W ubiegłym roku ERGO Hestia czasowo udostępniła Muzeum Narodowemu w Warszawie kolekcję obrazów XVII-wiecznych mistrzów malarstwa holenderskiego i flamandzkiego. Od 2021 roku Fundacja Artystyczna Podroż Hestii prowadzi także konkurs Literacka Podróż Hestii dla autorów i autorek klasycznych form literackich, wydanych w Polsce i tworzonych w języku polskim, przeznaczonych dla młodego czytelnika. Sztuka obecna jest także w działaniach reklamowych ERGO Hestii - strategia komunikacji online ubezpieczyciela bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików.

ilustracjastrzałka

Fot. Wojciech Dudziński

Działająca na rynku ubezpieczeń od ponad 30 lat ERGO Hestia, angażuje się także w zróżnicowane programy proekologiczne, wśród których znajdują się m.in. EKO Hestia SPA, stworzenie Parku Hestii w Sopocie, hodowla pszczół na dachu biurowca ubezpieczyciela, inicjatywa carpoolingu, wyposażenie rzeczoznawców mobilnych firmy w auta z napędem hybrydowym, czy program Rower na zawsze. Wśród proekologicznych inicjatyw produktowych firmy można wymienić Klauzulę Zielonej Odbudowy, dzięki której przedsiębiorcy w przypadku szkody całkowitej (np. pożaru budynku) mogą liczyć na dodatkowe środki na odbudowę, jeśli wykorzystają rozwiązania przyjazne środowisku. ERGO Hestia jest ponadto sygnatariuszem Karty Różnorodności, Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży, stosuje się do Deklaracji Praw Człowieka, 10 zasad Global Compact, a także Agendy na rzecz Zrównoważonego Rozwoju. Bierze także udział w programie Climate Leadership.

Źródło: Grupa ERGO Hestia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja nagród CRAFTY - SPR Awards
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim...
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764