logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Young Drummers otwiera się na uczestników z całego świata

  PR 23.06.2021, przeczytano 610 razy

W tegorocznej edycji konkursu Young Drummers, organizatorzy ponownie nawiązali współpracę ze słoweńska Izbą Turystyczną, aby wspólnie zainspirować młodych twórców poniżej 30. roku i zachęcić ich do kreatywnego promowania Słowenii, jako idealnego kraju na aktywne wakacje. Po raz pierwszy uczestnicy z całego świata mogą zgłosić swój udział w konkursie aż do 1 września 2021 roku. Opłata rejestracyjna wynosi 25 euro (bez podatku VAT).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-young-drummers-otwiera-sie-na-uczestnikow-z-calego-swiata,392004,artykul.html

Young Drummers to konkurs, który od lat wspiera utalentowane osoby w rozwoju ich kariery. To platforma, która umożliwia młodym twórcom poniżej 30. roku życia dzielenie się wiedzą, wzajemne inspirowanie, rozwijanie umiejętności twórczych, zdobywanie nieograniczonych insightów z branży oraz badanie problemów i pomysłów, które na nowo będą kształtować przyszłość branży.

Konkurs i nagrody

Tegoroczne zadanie konkursowe ma na celu podniesienie świadomości na temat Słowenii, jako kierunku, który łączy piękno przyrody i oferuje możliwość doświadczania wyjątkowych aktywnośći na świeżym powietrzu. Najbardziej kreatywne rozwiązania zaproponowane przez uczestników będą wykorzystywane w kanałach mediów społecznościowych organizacji Feel Slovenia, gdzie będą targetowane do określonych grup. W odróżnieniu od poprzednich lat, w tym roku prace zgłoszeniowe powinny być w formie wideo – może to być jeden krótki film lub seria spotów.

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 1 września 2021
  • Format zgłoszeń: wideo
  • Opłata rekrutacyjna: 25 euro (cena nie zawiera podatku VAT)

Twórca zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro i będzie miał szansę zaprezentowania się oraz swojego wideo na wirtualnej scenie podczas festiwalu Golden Drum 13 października 2021 r. Wygrana zostanie oficjalnie przekazana podczas ceremonii wręczenia nagród Golden Drum 15 października 2021 r.

Jury konkursu Young Drummers

Na czele jury zasiądzie Suvi Lähde, Executive Creative Director w SEK | Część GREY z Finlandii. Suvi wierzy w tworzenie rzeczy, które mają znaczenie – znajdowanie prawdziwych ludzkich insightów, które łączą odbiorców z markami i przynoszą wzajemną wartość dodaną. Przez wiele lat budowała i rozwijała marki, takie jak Visit Finland, Finnair i Finnish Lapland, a także tworzyła strategie, koncepcje i kampanie dla takich marek jak Coca-Cola Company, Valio i Paulig, pracując zarówno na rynku krajowym, jak i globalnym.

- Jestem naprawdę zaszczycona faktem, że mogę przewodniczyć jury Konkursu Young Drummers w tym roku. Żyjemy w świecie, w którym codziennie jesteśmy bombardowani wiadomościami o katastrofach, kryzysach i problemach, które pozornie nie mają rozwiązania. Ale wierze, że sposobem na stworzenie lepszej przyszłości jest kreatywność, o której mówi się, że stanie się jedną z najważniejszych umiejętności przyszłości. Konkurs Young Drummers ma wieloletnią tradycję jako część festiwalu Golden Drum. W tym roku wspólnie z moimi wybitnymi kolegami z jury szukamy kreatywnych rozwiązań, które odblokują wczorajsze schematy myślenia i będą mają realny wpływ wykraczający poza krótkoterminowe cele biznesowe. W ten sposób możemy zaoferować młodym profesjonalistom w branży odskocznię i utorować drogę przyszłej kreatywności. – mówi Suvi Lähde.

W ocenie projektów konkursowych, do Suvi Lahde dołączą: Aleksandr Dobrokotov, dyrektor kreatywny w agencji DADA i aktywista ds. mediów społecznościowych z Rosji, Ana Savšek, szefowa działu Content Digital Marketing ze Słoweńskiej Organizacja Turystyczna, Sergio Spaccavento, dyrektor kreatywny i partne w Conversion E3 z Włoch oraz Barbara Zmrzlikar, Kierownik Działu Badań, Rozwoju, Innowacji i Projektów UE, Słoweńska Organizacja Turystyczna.

Zgłoszenia do głównego konkursu Golden Drum trwają do 13 sierpnia.

W odnowionej formule  i z nowymi nagrodami, Festiwal Golden Drum zaprasza twórców z 38 krajów do wzięcia udziału w głównym konkursie Golden Drum. Konkurs Golden Drum jest jednym z 8 regionalnych pokazów w rankingach WARC i Creative 100. Udział w nim można zgłaszać do 13 sierpnia 2021 roku. Wszystkie wpisy są kwalifikowalne przez dwa lata.

Więcej informacji o konkursie na stronie www.goldendrum.com/competition/whats-new.

Golden Drum po raz pierwszy oferuje również rabat ilościowy na wpisowe (10+1) oraz 50% rabatu na wpisowe dla grupy Covid-19. Co więcej, dzięki partnerstwu z Little Black Book, wszyscy zwycięzcy Grand Prix Festiwalu wezmą bezpłatnie w regionalnym konkursie The Immortal Awards.

Harmonogram wydarzenia

  • 13 Października 2021 - Creative Accelerator - nieformalne, lecz profesjonalne spotkania dla młodych twórców poniżej 30. roku życia pozwalajace nauczyć się nowych rzeczy od równieśników.
  • 14 – 15 Października 2021 - From our Industry and Beyond - historie, trendy i porady z branży i nie tylko, dla tych wszystkich, którzy chcą pobudzić swoją kreatywność.
  • 15 Października 2021 – Awards Show - rozdanie nagród oraz prezentacja najlepszych prac zgłoszonych w 27. Edycji festiwalu Golden Drum.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764