logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs “Zainspirowani Japonią” VI

  PR 02.10.2015, przeczytano 1333 razy
ilustracjastrzałka

1 października rozpoczyna się kolejna, już szósta edycja konkursu „Zainspirowani Japonią”. Tegoroczna edycja różni się od poprzednich, ponieważ dość istotnie zmienił się regulamin, termin i koncepcja. – Konkurs wychodzi z przestrzeni wirtualnej: najlepsze prace zostaną wydrukowane i zlicytowane na rzecz WOŚP. Niezmienna pozostaje atrakcyjna pula nagród – wśród nich znalazł się tradycyjnie monitor graficzny EIZO, profesjonalne tablety Wacom oraz szkolenie Eduweb.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-zainspirowani-japonia-vi,26133,artykul.html

Na przestrzeni ostatnich lat można było zaobserwować wzrost liczby i poziomu nadsyłanych prac, organizatorzy doszli więc do wniosku, iż nadszedł czas, aby nadać temu projektowi bardziej profesjonalną oprawę. Pierwszym krokiem do realizacji tego celu było nawiązanie współpracy z Polską Grafiką Cyfrową, organizacją której misją jest popularyzacja tej dziedziny sztuki i promocja doskonałych polskich artystów.

Dzięki wspólnym wnioskom zmienione zostały założenia konkursu. W tegorocznej edycji zrezygnowano z kategorii foto, a kategorię graficzną podzielono na dwie: OPEN i GRAFIKĘ WEKTOROWĄ, bardziej wymagającą z punktu widzenia procesu twórczego. Przedstawiciele Polskiej Grafiki Cyfrowej ocenią prace pod kątem merytorycznym i artystycznym, tak by pula cennych nagród została rozdysponowana wśród osób, które zasługują na najwyższą ocenę.

Nie zmieniła się za to tematyka – do konkursu przyjęte zostaną prace związane lub zainspirowane Japonią i jej kulturą. Laureaci tegorocznej edycji konkursu wygrają cenne nagrody:

  • Nagroda główna w kategorii OPEN – monitor LCD marki EIZO ColorEdge CS240 + kalibrator Datacolor Spyder5EXPRESS + kampanię reklamową na łamach serwisu Graffus.com
  • Nagroda pocieszenia w kategorii OPEN – zegarek Pebble Steel ufundowany przez iCorner
  • Nagroda główna w kategorii GRAFIKA WEKTOROWA – tablet Wacom Intuos Pro M ufundowany przez firmę Wacom oraz wybrane szkolenie stacjonarne z oferty eduweb.pl
  • Nagroda pocieszenia w kategorii GRAFIKA WEKTOROWA – najnowszy tablet graficzny Wacom Intuos.


Konkurs rozpoczyna się w dniu 1 października 2015 r., a kończy w dniu opublikowania wyników, tj. 13 grudnia 2015 r. Prace konkursowe można nadsyłać do 6 grudnia.

Organizatorem konkursu jest firma Alstor, wyłączny dystrybutor produktów marki EIZO w Polsce.

Patronami medialnymi konkursu są : Computer Arts, Graffus oraz Japonia-online.

Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie: www.zainspirowanijaponia.pl

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764