Wystawcy międzynarodowych targów reklamy i druku Festiwal Marketingu mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia. Zgłoszenia do konkursu Złoty Medal można wysyłać do 6 sierpnia 2022 r.
Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład Jury, wytypują najciekawsze produkty, które charakteryzują się nowoczesnością zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjnymi technologiami lub rozwiązaniami, szczególnymi zaletami ekonomicznymi w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywnym oddziaływaniem produktu na środowisko, wysoką funkcjonalnością produktu czy estetyką produktu.
W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:
- Ewa Woch, Wiceprezes Targów w Krakowie Sp. z o.o.,
- Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
- prof. Stanisław Tkaczyk, Prezes w Polskiej Izbie Opakowań,
- Jacek Stencel, Prezes PSSiDC,
- Mirosław Pawliński, redaktor naczelny Świata Poligrafii,
- Łukasz Łukasiewicz, redaktor naczelny portalu SIGNS.PL,
- Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine.
Termin wysyłania zgłoszeń do konkursu ZŁOTY MEDAL – 6 sierpnia 2022 r. Zgłoszenia należy wysyłać na adres: katarzyna[at]oohmagazine.pl
Źródło: OOH magazine