logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Złoty Medal podczas Festiwalu Marketingu - trwa nabór zgłoszeń

   25.07.2022, przeczytano 355 razy
ilustracja

Wystawcy międzynarodowych targów reklamy i druku Festiwal Marketingu mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia. Zgłoszenia do konkursu Złoty Medal można wysyłać do 6 sierpnia 2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-zloty-medal-podczas-festiwalu-marketingu---trwa-nabor-zgloszen,396709,artykul.html

Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład Jury, wytypują najciekawsze produkty, które charakteryzują się nowoczesnością zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjnymi technologiami lub rozwiązaniami, szczególnymi zaletami ekonomicznymi w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywnym oddziaływaniem produktu na środowisko, wysoką funkcjonalnością produktu czy estetyką produktu.

  • Formularz konkursowy dostępny jest TUTAJ (plik .docx) oraz TUTAJ (plik .pdf).

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:

  • Ewa Woch, Wiceprezes Targów w Krakowie Sp. z o.o.,
  • Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
  • prof. Stanisław Tkaczyk, Prezes w Polskiej Izbie Opakowań,
  • Jacek Stencel, Prezes PSSiDC,
  • Mirosław Pawliński, redaktor naczelny Świata Poligrafii,
  • Łukasz Łukasiewicz, redaktor naczelny portalu SIGNS.PL,
  • Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine.

Termin wysyłania zgłoszeń do konkursu ZŁOTY MEDAL – 6 sierpnia 2022 r. Zgłoszenia należy wysyłać na adres: katarzyna[at]oohmagazine.pl

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.
124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764