logo
WIADOMOŚCI

Konkurs: 4 logotypy wspierające społeczeństwo obywatelskie

   11.08.2018, przeczytano 858 razy
ilustracja

Narodowy Instytut Wolności zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie znaków graficznych programów wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego. Konkurs obejmuje sporządzenie zestawu czterech projektów znaków graficznych (logotypów) programów zarządzanych przez NIW-CRSO w wersji polsko- i anglojęzycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-4-logotypy-wspierajace-spoleczenstwo-obywatelskie,37554,artykul.html

Wśród programów znajdują się:

Tutaj możesz sprawdzić jaka jest idea poszczególnych programów.

Projekty w ramach zestawu 4 znaków powinny być ze sobą spójne i tworzyć całość (np. za pomocą kolorystyki, stylistyki, typografii lub elementu składowego).  Twórcy, poza projektem, powinni opisać ideę prezentowanych znaków i zastosowaną symbolikę oraz wykonać wizualizację logotypów, obejmującą minimum 3 różne przykłady zastosowania każdego z nich w druku, na ekranie monitora oraz w ekspozycji na przedmiotach 3D, tj. ulotce, stronie internetowej, długopisie, przy czym można zaprezentować dodatkowe przykłady zastosowań użytkowych.

W wyniku roztrzygnięcia Konkursu przyznana zostanie nagroda finansowa w łącznej wysokości 20 000 zł brutto, po 5 000 zł za każdy logotyp, Nagroda stanowi jednocześnie honorarium za przeniesienie na Organizatora wszelkich majątkowych praw autorskich oraz praw zależnych do wszystkich logotypów zgłoszonych w ramach jednej pracy konkursowej.

Konkurs ma formułę otwartą. Mogą w nim startować tak osoby fizyczne, jak i prawne, profesjonalni graficy i początkujący twórcy. Jest możliwość zgłoszenia pracy konkursowej zespołowo. Prace można zgłaszać do 20 sierpnia br.

W I etapie konkursu wybierzemy maksymalnie 20 prac, które przejdą do II etapu. W jego ramach prace oceni specjalnie powołana komisja konkursowa, która będzie składać się z ekspertów NGO, artystów i przedstawicieli NIW-CRSO. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 20 września 2018 r.

Więcej informacji, regulamin: niw.gov.pl/konkurs/ogloszenie-o-konkursie

Źródło: Narodowy Instytut Wolności



fot. Petr Pokorny/freeimages.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone