logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkursie Panasonic z Jesthyper

  PR 11.02.2021, przeczytano 194 razy
ilustracja

Dla wszystkich osób, które nie mogą doczekać się aż ponownie będą mogły użyć aparatu fotograficznego podczas podróży, Panasonic przygotował wyjątkową akcję. We współpracy z filmowcami z kanału JestHyper, producent sprzętu fotograficznego wystartował z konkursem, w ramach którego można wygrać aparat Lumix GH5, wykorzystywany przez najlepszych vlogerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkursie-panasonic-z-jesthyper,390185,artykul.html

Kiedy konsumenci nie mogą doczekać się, aż ponownie będą mogli wyjść z domu z aparatem i złapać idealne ujęcie, Panasonic zachęca ich do tego, aby za pomocą filmu, zdjęcia lub po prostu opisu, przedstawili historie, które już znają. Niezależnie od tego czy są to wspomnienia z wakacji marzeń, a może z randki z najgorszego koszmaru, warto się nimi podzielić, aby móc zyskać szansę na wygranie LUMIX GH5, aparatu wielokrotnie nagradzanego w prestiżowych konkursach. Dodatkowo, uzupełnieniem głównej nagrody jest również torba DMW-PS10, dzięki której w bezpieczny i wygodny sposób, aparat będzie można zabrać ze sobą w każde miejsce na świecie. W ramach nagrody pocieszenia, przewidziano również 3 koszulki stworzone przez filmowców, prowadzących kanał Youtube JestHyper.

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Wystarczy opowiedzieć niezapomnianą historię, opublikować zdjęcie lub wideo w mediach społecznościowych i wypełnić formularz na stronie konkursowej www.campaigns.panasonic.eu/pl-jesthyper, gdzie znajduje się również regulamin aktywacji. Następnie należy wkleić link do opublikowanego materiału bądź w formie pisanej udzielić odpowiedzi na zadanie konkursowe, gdyż publikacja materiału w mediach społecznościowych nie jest warunkiem koniecznym przy dokonywaniu zgłoszenia. Konkurs trwa do 28 lutego 2021 roku. Jego wyniki zostaną ogłoszone 15 marca 2021 roku na stronie konkursowej.

LUMIX GH5 to bezlusterkowy aparat cyfrowy stworzony nie tylko do zdjęć, ale również do filmów. Wykorzystywany między innymi przez profesjonalnych fotografów oraz vlogerów, charakteryzuje się niezwykle stylowym wyglądem, który został stworzony przez firmę Panasonic na podstawie sugestii przekazywanych przez użytkowników. Wyposażony w matrycę o rozdzielczości 20,3 megapikseli oraz procesor Venus Engine 10, zapewnia najwyższą jakość obrazu spośród aparatów cyfrowych LUMIX G, odwzorowując jednocześnie wyjątkowe bogactwo kolorów. Dodatkowe udogodnienia w postaci m.in. stabilizacji obrazu, rejestrowania obrazów wideo w jakości 4k 60p/50p oraz funkcji nagrywania w 10-bitowej jakości 4K, czynią go aparatem idealnym do opowiedzenia historii, które warto zapamiętać.

Źródło: Panasonic Corporation

www.panasonic.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym
W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764