logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkursu Biuletynów Firmowych: nominacje 2013

   17.09.2013, przeczytano 2184 razy
ilustracjastrzałka

Jury Konkursu Biuletynów Firmowych 2013, po ocenie zgłoszonych w tegorocznej edycji prac, nominowało do nagród część z nich. Przedstawiamy pełną listę prac, które będą walczyć o zwycięstwo w poszczególnych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkursu-biuletynow-firmowych%3A-nominacje-2013,19689,artykul.html

Biuletyn wewnętrzny

Biuletyn wewnętrzny roku
(zostaną przyznane: I, II i III miejsce)

„Biromaniak”, Grupa Żywiec
„ÇA va!”, Credit Agricole Bank Polska
„Club21”, Aviva
„Emisja”, Energa
„Go!”, Getin Noble Bank
„Lotosfera”, Grupa Lotos
„Zoom”, Sanofi-Aventis

Layout Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzony jeden layout)

„Emisja”, Energa
„Go!”, Getin Noble Bank
„Świat Piwa”, Kompania Piwowarska

Tekst Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzony jeden tekst)

Tekst „W erze digitalu”, „Biromaniak”, nr 21/2013, Grupa Żywiec
Tekst „Efekty, nie płeć”, „Go!”, nr wiosna 2013, Getin Noble Bank
Tekst „Zawsze na pierwszym miejscu”, „Lotosfera”, nr 4/2013, Grupa Lotos

Okładka Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzona jedna okładka)

„LeoPolonia”, nr 3/2012, Generali
„Lotosfera”, nr 5/2013, Grupa Lotos
„Neucaliptus”, nr 1/2013, Neuca

Zdjęcie Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzone jedno zdjęcie)

Zdjęcie na okładce I i IV, „Nasza Gazetka”, nr 32/2013, Międzynarodowe Targi Poznańskie
Zdjęcie w tekście „Pracujemy na naszą przyszłość”, „Lotosfera”, nr 4/2013, Grupa Lotos
Zdjęcie na okładce I, „Emisja”, nr 2/2013, Energa

Infografika Roku biuletynu wewnętrznego
(zostanie nagrodzona jedna infografika)

Infografika w tekście „Pociąg do marketingu”, nr wiosna 2013, „Ultimek”, Ultimo
Infografika w tekście „Kosmiczne podróże autobusem”, „Lotosfera”, nr 5/2013, Grupa Lotos
Infografika w tekście „Zurych: moje miasto”, „Inform”, nr 24/2012, Strabag

Biuletyn zewnętrzny

Biuletyn zewnętrzny roku
(zostaną przyznane: I, II i III miejsce)

„Diners Club Magazine”, Diners Club Polska
„Experience Magazine”, Peugeot Polska
„Farmacja i Ja”, USP Zdrowie
„Goodyear Serwis”, Goodyear Dunlop Tires Polska
„Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska
„Magazyn Twarda 2/4”, Tacit Development
„Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Layout Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzony jeden layout)

„C&C”, Raiffeisen Polbank
„Diners Club Magazine”, Diners Club Polska
„Szerokości!”, Warsaw Truck Center

Tekst Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzony jeden tekst)

Tekst „Szybki wolny strzelec”, „C&C”, nr 3/2012, Raiffeisen Polbank
Tekst „Larry Page – Google przesuwa granice”, „%”, nr 2/2013, Grupa Copernicus
Tekst „Zachowanie polskich konsumentów A.D. 2013”, „Nowoczesne Zarządzanie”, nr 1/2013, Comarch

Okładka Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzona jedna okładka)

„C&C”, nr 3/2012, Raiffeisen Polbank
„Diners Club Magazine”, nr 2/2013, Diners Club Polska
„Magazyn Twarda 2/4”, nr 1/2012, Tacit Development

Zdjęcie Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzone jedno zdjęcie)

Zdjęcie w tekście „Sen o Warszawie”, „Diners Club Magazine”, nr 2/2013, Diners Club Polska
Zdjęcie w tekście „Bajkowa przygoda”, „Magazyn Mercedes-Benz”, nr 4/2012, Mercedes-Benz Polska
Zdjęcie w tekście „Pod znakiem błękitnego krzyża”, „Magazyn Mercedes-Benz”, nr 1/2013, Mercedes-Benz Polska

Infografika Roku biuletynu zewnętrznego
(zostanie nagrodzona jedna infografika)

Infografika w tekście „Dlaczego tyjemy?”, „Farmacja i Ja”, nr czerwiec 2013, USP Zdrowie
Infografika w tekście „Filiżanka kawy”, „Magazyn Mercedes-Benz”, nr 1/2013, Mercedes-Benz Polska
Infografika w tekście „Dzięki temu dziś możemy sprzedawać przez internet”, „Nowoczesne Zarządzanie”, nr 2/2012, Comarch

Biuletyn elektroniczny

Biuletyn elektroniczny roku
(zostaną przyznane: I, II i III miejsce)

„Biuletyn KRN.pl”, KRN Media
„Magazyn UNIT4 TETA”, UNIT4 TETA
„Newsletter Przemysłów Kreatywnych”, Urząd Miasta Łodzi
„Piwowarski Serwis Informacyjny”, Kompania Piwowarska
„VB Look”, VB Leasing Polska

Layout Roku biuletynu elektronicznego
(zostanie nagrodzony jeden layout)

„Piwowarski Serwis Informacyjny”, Kompania Piwowarska
„Newsletter Przemysłów Kreatywnych”, Urząd Miasta Łodzi

Tekst Roku biuletynu elektronicznego
(zostanie nagrodzony jeden tekst)

Tekst „Nasza Galeria”, „Newsletter Przemysłów Kreatywnych”, nr 5/2013, Urząd Miasta Łodzi
Tekst „Komunikacja a typy osobowości”, „VB Look”, nr 15/2012, VB Leasing Polska

Biuletyn instytucji

Najlepszy biuletyn instytucji
(zostaną przyznane: I, II i III miejsce)

„Gajusz”, Fundacja Gajusz
„Magazyn Olimpijski”, Polski Komitet Olimpijski
„Olimpionik”, Polski Komitet Olimpijski
„Puls Regionu”, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego
„Ziemia Łódzka”, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

Layout Roku biuletynu instytucji
(zostanie nagrodzony jeden layout)

„Gajusz”, Fundacja Gajusz
„Magazyn Olimpijski”, Polski Komitet Olimpijski
„Ziemia Łódzka”, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

Tekst Roku biuletynu instytucji
(zostanie nagrodzony jeden tekst)

Tekst „Ene due rabe, ty też dasz radę”, „Gajusz”, nr 4/2012, Fundacja Gajusz
Tekst „Kobieta. Sztuka. Sport”, „Magazyn Olimpijski”, nr 2, czerwiec 2013, Polski Komitet Olimpijski
Tekst „Komunikacyjna (r)ewolucja”, „Puls Regionu”, nr 3/2012, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego

Okładka Roku biuletynu instytucji
(zostanie nagrodzona jedna okładka)

„Fundusze Europejskie w Polsce”, nr 29/2013, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
„Gajusz”, nr 1/2013, Fundacja Gajusz
„Magazyn Olimpijski”, nr 2, czerwiec 2013, Polski Komitet Olimpijski

Projekt jednorazowy

Projekt jednorazowy roku
(zostanie przyznane I miejsce)

„Raport Roczny 2012”, Pelion Healthcare Group
„Biura i Powierzchnia Usługowa w Cosmpolitan”, Tacit Development
„Informator Turystyczny – Na Szlaku Projektów RPO WL”, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego

Layout Roku projektu jednorazowego
(zostanie nagrodzony jeden layout)

„Coś z Niczego”, Polski Klub Ekologiczny w Krakowie. Koło Miejskie w Gliwicach
„Biura i Powierzchnia Usługowa w Cosmpolitan”, Tacit Development

Okładka Roku projektu jednorazowego
(zostanie nagrodzona jedna okładka)

„Emisja – 4 lata EOiS”, Energa
„Przetrwać sesję!”, Mondelez Polska

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partner merytoryczny: Binaria Communications
Partnerzy: DULNIK communico i Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: Business Image, SARE, LiveSpace
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, „Proto”, „Świat Poligrafii”, CommIn.pl, „MarketingMag”, „Signs.pl”, „Marketingowiec.pl”, „Marketer+”, „Vidart”, „Portalmedialny.pl”, „PrintPartner”, Reporter.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764