logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkursy branżowe podczas Targów Retailshow 2014

  PR 09.10.2014, przeczytano 1444 razy

Organizator V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow zaprasza firmy z branży handlowej do udziału w dwóch konkursach: „Best Shop Concept 2014” oraz „Innowacje Handlu 2014”. W pierwszym zostaną nagrodzone unikalnie zaprojektowane i wyposażone sklepy, z kolei drugi wyłoni najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla sektora handlowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkursy-branzowe-podczas-targow-retailshow-2014,22861,artykul.html

Targi RetailShow odbędą się 19 i 20 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Towarzyszą im dwa konkursy skierowane do firm z branży handlowej. Nowością będzie „Best Shop Concept 2014”, w którym nagrodzone zostaną sklepy wyróżniające się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi. W konkursie „Innowacje Handlu 2014” wybrane zostaną najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej. Obie propozycje to okazja do wyróżnienia na tle konkurencji, a także szansa na dodatkową rekomendację i zdobycie uznania klientów. 

Konkurs „Best Shop Concept 2014”

Ideą konkursu jest przedstawienie i nagrodzenie najciekawszych konceptów sklepowych w różnych formatach, które wyróżniają się zarówno pod względem estetycznym, jak i użytkowym. Oceniana będzie także spójność i jednocześnie unikalność konceptu, zastosowanie unikalnych rozwiązań oraz design. Do konkursu mogą być zgłaszane sklepy w sześciu kategoriach: sklep odzieżowy, hipermarket, supermarket, dyskont, sklep typu convenience oraz sklepy po remodelingu, które działają na terenie Polski i zostały otwarte w ciągu ostatniego roku.

Warunkiem zgłoszenia sklepu do konkursu jest przesłanie informacji o obiekcie oraz materiału zdjęciowego, który przedstawiać będzie witrynę z logotypem lub marką, wnętrze sklepu, strefę sprzedaży oraz inne elementy, które są szczególnie ważne lub nowatorskie. Udział w konkursie jest bezpłatny. 

W skład Jury wejdą m.in. przedstawiciele firm doradczych, pracowni architektonicznych i organizacji branżowych. Laureaci będą mogli posługiwać się tytułem „Best Shop Concept 2014” i wykorzystywać logotyp w działalności marketingowej.

Konkurs „Innowacje Handlu 2014”

W piątej edycji konkursu wyłonione zostaną najlepsze urządzenia, produkty i usługi prezentowane podczas targów. Wystawcy mogą zgłaszać produkty w 11 kategoriach: systemy i technologie IT; projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych; oświetlenie, kasy fiskalne i wagi; drukarki, skanery, kolektory, POS; programy lojalnościowe; e-commerce & mobile; ochrona i systemy zabezpieczeń; systemy marketingowe, POS i digital signage; systemy franczyzowe dla handlu oraz logistyka i magazyn. Zwycięzcy będą mogli używać logotypu „Innowacje Handlu 2014”, a także dokonać prezentacji nagrodzonych produktów w Retail Innovations Theatre drugiego dnia targów. 

Zgłoszenia

Więcej informacji na temat konkursów oraz formularze zgłoszeniowe znajdują się na stronie www.retailshow.pl. Zgłoszenia do konkursu należy przesłać do 31 października 2014.  Oficjalne ogłoszenie wyników obu konkursów odbędzie się 19 listopada br. podczas RetailShow Afterparty. 

Informacje praktyczne

V Targi RetailShow odbędą się w dniach 19-20 listopada 2014 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów.

Źródło: RetailShow

www.retailshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764