logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkursy Nordea na Scenie Letniej w Orłowie

  PR 25.07.2007, przeczytano 687 razy

Nordea Bank Polska, główny sponsor Sceny Letniej w Gdyni Orłowie, zaprasza do udziału w konkursach towarzyszących temu teatralnemu wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkursy-nordea-na-scenie-letniej-w-orlowie,5879,artykul.html

Jak co roku, nagrodzeni zostaną autorzy najpiękniejszych zdjęć dokumentujących życie sceny na orłowskiej plaży oraz najlepszy aktor letniego sezonu wybrany przez publiczność. Na laureatów i uczestników zabawy czekają wartościowe nagrody.

Nordea Foto – Scena Letnia w obiektywie
W konkursie Nordea Foto – Scena Letnia w obiektywie mogą wziąć udział fotograficy profesjonaliści oraz amatorzy. Najlepsi, wyłonieni przez jury pod przewodnictwem Macieja Kosycarza, otrzymają nagrodę w wysokości 3000 zł oraz kupony o wartości 1000 zł na zakup sprzętu fotograficznego.
Każdy uczestnik konkursu Nordea Foto – Scena Letnia w obiektywie może zgłosić zdjęcia pojedyncze i/lub fotoreportaże (do 8 fotografii) w formacie od 15x21 cm do 30x40 cm. Dopuszczalne są wydruki zdjęć z zapisu cyfrowego. Zdjęcia należy opatrzyć godłem, tytułem oraz kolejnym numerem. Do zdjęć trzeba dołączyć, w zamkniętej kopercie, opatrzonej godłem, dane autora (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, rok urodzenia). Szczegółowy regulamin dostępny jest na www.nordea.pl.

Prace należy przesyłać do Nordea Bank Polska S.A., Departament Marketingu i Komunikacji, ul. Kielecka 2, 81-303 Gdynia, do 13 sierpnia br. z dopiskiem na kopercie „Nordea Foto”.
Najlepsze fotografie zostaną zaprezentowane na wystawach w Teatrze Miejskim w Gdyni oraz w oddziałach banku Nordea.

Laureatami konkursów „Nordea Foto” w ubiegłych latach byli: Marcin Łabędzki (dwukrotnie), Tomasz Hutel, Maciej Maciakowski, Łukasz Głowala, Marcin Marzec (dwukrotnie), Łukasz Ostalski.

Źródło: Nordea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764