logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na (nowe) logo Województwa Małopolskiego: Wartość nagrody nieznana?

   25.07.2015, przeczytano 6009 razy
ilustracja
Obecne logo województwa

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ogłosił konkurs na logo Województwa Małopolskiego. W konkursie przyznana zostanie jedna nagroda. Organizator nie podje jednak dolnej granicy wartości umowy, jaką zobowiązuje się podpisać ze zwycięzcą - regulamin pozwala mu ustalić tę kwotę dowolnie w granicach do 30 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-%28nowe%29-logo-wojewodztwa-malopolskiego%3A-wartosc-nagrody-nieznana,25515,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty i jest dwuetapowy. Zaproszenie skierowane jest do profesjonalnych firm projektowych specjalizujących się w projektowaniu znaków graficznych oraz do studentów i absolwentów wyższych uczelni kierunków: plastycznych, projektowania graficznego, wzornictwa. Termin dostarczenia projektów upływa 14 sierpnia br.

Pierwszy etap konkursu będzie polegał na wstępnej ocenie prac konkursowych, którą przeprowadzi Komisja Preselekcyjna w następującym składzie:

  • dr hab. Ewa Pawluczuk – grafik – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie (Katedra Komunikacji Wizualnej) – Przewodnicząca Komisji Preselekcyjnej;
  • Jacek Krupa – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego – Wiceprzewodniczący Komisji;
  • Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Gabriela Prokocka-Kazek, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Edyta Mazur, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Marek Skała – ekspert z zakresu PR i komunikacji – właściciel firmy szkoleniowej Megalit Instytut Szkoleń;
  • Katarzyna Młynarczyk – ekspert social media – CEO w firmie Socjomania Sp. z o.o.;
  • dr Bożena Groborz – Prezes Fundacji Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Rzecz Piękna”.


Drugi etap polegający na ostatecznej ocenie prac konkursowych, wyłonionych w pierwszym etapie przez Komisję Preselekcyjną, przeprowadzi Komisja Konkursowa w następującym składzie:

  • Marek Sowa – Marszałek Województwa Małopolskiego – Przewodniczący Komisji;
  • Jacek Krupa – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego – Wiceprzewodniczący Komisji;
  • Elżbieta Kantor – Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Gabriela Prokocka-Kazek – Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • dr hab. Ewa Pawluczuk – grafik – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie (Katedra Komunikacji Wizualnej);
  • Marek Skała – ekspert z zakresu PR i komunikacji – właściciel firmy szkoleniowej Megalit Instytut Szkoleń;
  • Katarzyna Młynarczyk – ekspert social media – CEO w firmie Socjomania Sp. z o.o.;
  • dr Bożena Groborz – Prezes Fundacji Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Rzecz Piękna”.


W Konkursie zostanie przyznana jedna nagroda dla Laureata Konkursu, w formie dyplomu. Z autorem zwycięskiej pracy zostanie podpisana umowa o przeniesienie na Województwo Małopolskie autorskich praw majątkowych do nagrodzonej pracy konkursowej za wynagrodzeniem nieprzekraczającym kwoty 30 000 zł brutto. Laureat zobowiązany jest do wzięcia udziału w konferencji prasowej organizatora.

Marka regionu jest kluczowym narzędziem dynamizacji jego rozwoju. Budowana konsekwentnie przynosi korzyści wizerunkowe, co przekłada się na wzrost konkurencyjności regionu. Potrzeba wyłonienia nowego projektu logo wynika z chęci unowocześnienia wizerunku regionu i zwiększenia potencjału komunikacyjnego znaku graficznego. Zmieniamy oblicze województwa, pamiętając o jego historii i tradycji. Małopolska to nowoczesny region skoncentrowany wokół zaawansowanych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Województwo Małopolskie to region dynamiczny, przyciągający inwestorów, ale również miejsce, w którym chce się mieszkać, uczyć, pracować. Nowe logo ma być tego odzwierciedleniem i sygnałem, że Małopolska nie boi się wyzwań. - wyjaśniają organizatortzy konkursu

Regulamin (DOC)

Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764