logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Ustronia. Do wygrania 10 tys. zł

   12.11.2015, przeczytano 2022 razy
ilustracja
Kadr z filmu promującego miasto

Miasto Ustroń organizuje konkurs na swoje logo. Konkurs jest otwarty dla wszystkich, a nagrody bardzo atrakcyjne. Dla zwycięzcy przewidziano bowiem 10 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-ustronia.-do-wygrania-10-tys.-zl,26528,artykul.html

Ustroń to urokliwe miasto leżące w Beskidzie Śląskim, w dolinie rzeki Wisły. To więcej niż prężnie działające uzdrowisko oraz miejscowość wypoczynkowa. To przede wszystkim jedna z najpiękniejszych i najbardziej malowniczych miejscowości w Beskidach. W Ustroniu każdy znajdzie coś dla siebie. Jego bogata oferta turystyczna skierowana jest zarówno do aktywnych turystów, jak i do kuracjuszy. Tych pierwszych, miasto kusi parkiem linowym, torami saneczkowymi, spotkaniami z dziką zwierzyną w Leśnym Parku Niespodzianek, szlakami górskimi, kolej linową oraz wojnami paintballowymi i restauracjami. Drugich – licznymi sanatoriami, zabiegami, kąpielami w solance, okładami z borowiny, szlakami spacerowymi, a wieczorami dancingami.

Logo powinno przekazywać i łączyć to, co w Ustroniu najpiękniejsze i najbardziej atrakcyjne. W naszym mieście nikt nie będzie się nudził niezależnie od pory roku. Zimą można tu korzystać z dobrze przygotowanych tras narciarskich, a latem podziwiać piękno Beskidów z górskich szlaków turystycznych i aktywnie spędzać czas. Wspaniałe położenie jest jednym z największych atutów Ustronia leżącego wśród szczytów Beskidu Śląskiego pomiędzy Czantorią i Równicą – mówi Marek Landowski z Urzędu Miasta w Ustroniu.

Konkurs jest otwarty i udział może wziąć w nim każdy, niezależnie od wykształcenia, czy miejsca zamieszkania. Wystarczy być pełnoletnim. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej, specjalnie stworzonej na potrzeby konkursu: www.logo.ustron.pl. Zwycięskie logo będzie promowało Ustroń w kraju i zagranicą, a autorzy najlepszych prac mogą liczyć na atrakcyjne nagrody. – Zwycięzca zdobędzie nagrodę w wysokości 10 000 zł. Z kolei autorzy wyróżnionych prac otrzymają nagrody w wysokości 2000 zł oraz 1000 zł – dodaje Marek Landowski.

Prace należy dostarczyć przy pomocy elektronicznego formularza umieszonego na stronie www.logo.ustron.pl do dnia 29 lutego 2016.r. Pytania w sprawie konkursu można kierować do Pani Joanny Olszar (logo(at)ustron.pl). O tym, który projekt wygra, zadecyduje jury.

Źródło: Urząd Miasta w Ustroniu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764