logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na stronę ASP w Katowicach: Ortografika bierze zlecenie

   22.07.2015, przeczytano 1250 razy
ilustracjastrzałka

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiły konkurs na projekt nowej strony internetowej uczelni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-strone-asp-w-katowicach%3A-ortografika-bierze-zlecenie,25479,artykul.html

Spośród nadesłanych portfolio, decyzją jury, do kolejnego etapu konkursu zaproszeni zostali:

  • Ortografika studio
  • Studio Polskie Znaki
  • Veshch studio


Spośród przedstawionych koncepcji finałowych wybrana została koncepcja przygotowana przez studio Ortografika.

Trwają prace nad projektem strony, która ma zostać uruchomiona w 2016 roku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764