logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs “Zainspirowani Japonią” VI

  PR 02.10.2015, przeczytano 1335 razy
ilustracjastrzałka

1 października rozpoczyna się kolejna, już szósta edycja konkursu „Zainspirowani Japonią”. Tegoroczna edycja różni się od poprzednich, ponieważ dość istotnie zmienił się regulamin, termin i koncepcja. – Konkurs wychodzi z przestrzeni wirtualnej: najlepsze prace zostaną wydrukowane i zlicytowane na rzecz WOŚP. Niezmienna pozostaje atrakcyjna pula nagród – wśród nich znalazł się tradycyjnie monitor graficzny EIZO, profesjonalne tablety Wacom oraz szkolenie Eduweb.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-zainspirowani-japonia-vi,26133,artykul.html

Na przestrzeni ostatnich lat można było zaobserwować wzrost liczby i poziomu nadsyłanych prac, organizatorzy doszli więc do wniosku, iż nadszedł czas, aby nadać temu projektowi bardziej profesjonalną oprawę. Pierwszym krokiem do realizacji tego celu było nawiązanie współpracy z Polską Grafiką Cyfrową, organizacją której misją jest popularyzacja tej dziedziny sztuki i promocja doskonałych polskich artystów.

Dzięki wspólnym wnioskom zmienione zostały założenia konkursu. W tegorocznej edycji zrezygnowano z kategorii foto, a kategorię graficzną podzielono na dwie: OPEN i GRAFIKĘ WEKTOROWĄ, bardziej wymagającą z punktu widzenia procesu twórczego. Przedstawiciele Polskiej Grafiki Cyfrowej ocenią prace pod kątem merytorycznym i artystycznym, tak by pula cennych nagród została rozdysponowana wśród osób, które zasługują na najwyższą ocenę.

Nie zmieniła się za to tematyka – do konkursu przyjęte zostaną prace związane lub zainspirowane Japonią i jej kulturą. Laureaci tegorocznej edycji konkursu wygrają cenne nagrody:

  • Nagroda główna w kategorii OPEN – monitor LCD marki EIZO ColorEdge CS240 + kalibrator Datacolor Spyder5EXPRESS + kampanię reklamową na łamach serwisu Graffus.com
  • Nagroda pocieszenia w kategorii OPEN – zegarek Pebble Steel ufundowany przez iCorner
  • Nagroda główna w kategorii GRAFIKA WEKTOROWA – tablet Wacom Intuos Pro M ufundowany przez firmę Wacom oraz wybrane szkolenie stacjonarne z oferty eduweb.pl
  • Nagroda pocieszenia w kategorii GRAFIKA WEKTOROWA – najnowszy tablet graficzny Wacom Intuos.


Konkurs rozpoczyna się w dniu 1 października 2015 r., a kończy w dniu opublikowania wyników, tj. 13 grudnia 2015 r. Prace konkursowe można nadsyłać do 6 grudnia.

Organizatorem konkursu jest firma Alstor, wyłączny dystrybutor produktów marki EIZO w Polsce.

Patronami medialnymi konkursu są : Computer Arts, Graffus oraz Japonia-online.

Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie: www.zainspirowanijaponia.pl

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764