Znamy już najlepsze biuletyny firmowe 2015. Tegoroczna edycja ma jubileuszowy charakter. W organizowanym od 15 lat, corocznym konkursie wystartowało w sumie 1150 prac. Od wielu lat wydarzenie to wspierane jest również przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Dostojnym Jubilatom gratulujemy i prezentujemy wyniki tegorocznych zmagań.
PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE
BIULETYN ZEWNĘTRZNY
- „Magazyn Employer Branding”, MJCC 167,20 pkt
- „Portal Bankomania”, PKO BP 149,20 pkt
- „Z czym się je FMCG?”, Mondelez Europe Services 145,80 pkt
BIULETYN INSTYTUCJI
- „Newsletter Przemysłów Kreatywnych”, Urząd Miasta Łodzi 151,20 pkt
BIULETYN WEWNĘTRZNY
- „Zoom”, Grupa Sanofi 176,70 pkt
PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
- „Raport Roczny”, Agencja Rozwoju Przemysłu 174,10 pkt
PUBLIKACJE DRUKOWANE
BIULETYN ZEWNĘTRZNY
- „Kaleidoscope”, PLL LOT 191,00 pkt
- „Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska 186,50 pkt
- „Risk Focus”, Ergo Hestia 160,90 pkt
PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
- „Zmieniasz Siebie – Zmieniasz Świat”, Gmina Gierałtowice 139,70 pkt
BIULETYN INSTYTUCJI
- „Fundusze Europejskie w Polsce”, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju 140,30 pkt
- „Świętokrzyski Głos Pana Karpia”, Towarzystwo Promocji Ryb „Pan Karp” 136,30 pkt
- „Strefa PMI”, PMI Poland Chapter 126,00 pkt
PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU
- „Trends of Beauty”, Douglas Polska 161,10 pkt
BIULETYN WEWNĘTRZNY
- „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska 171,70 pkt
- „Świat PZU”, PZU 170,90 pkt
- „Ultimek”, Ultimo 161,50 pkt
We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner merytoryczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”.
Źródło: Agape