logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2015

   01.10.2015, przeczytano 2134 razy

Znamy już najlepsze biuletyny firmowe 2015. Tegoroczna edycja ma jubileuszowy charakter. W organizowanym od 15 lat, corocznym konkursie wystartowało w sumie 1150 prac. Od wielu lat wydarzenie to wspierane jest również przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Dostojnym Jubilatom gratulujemy i prezentujemy wyniki tegorocznych zmagań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2015,26116,artykul.html

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE


BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Magazyn Employer Branding”, MJCC 167,20 pkt
  2. „Portal Bankomania”, PKO BP 149,20 pkt
  3. „Z czym się je FMCG?”, Mondelez Europe Services 145,80 pkt


BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Newsletter Przemysłów Kreatywnych”, Urząd Miasta Łodzi 151,20 pkt


BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Zoom”, Grupa Sanofi 176,70 pkt


PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Raport Roczny”, Agencja Rozwoju Przemysłu 174,10 pkt


PUBLIKACJE DRUKOWANE


BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Kaleidoscope”, PLL LOT 191,00 pkt
  2. „Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska 186,50 pkt
  3. „Risk Focus”, Ergo Hestia 160,90 pkt


PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Zmieniasz Siebie – Zmieniasz Świat”, Gmina Gierałtowice 139,70 pkt


BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Fundusze Europejskie w Polsce”, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju 140,30 pkt
  2. „Świętokrzyski Głos Pana Karpia”, Towarzystwo Promocji Ryb „Pan Karp” 136,30 pkt
  3. „Strefa PMI”, PMI Poland Chapter 126,00 pkt


PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

  1. „Trends of Beauty”, Douglas Polska 161,10 pkt


BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska 171,70 pkt
  2. „Świat PZU”, PZU 170,90 pkt
  3. „Ultimek”, Ultimo 161,50 pkt


We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Konkurs wspierają:

Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner merytoryczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”.

Źródło: Agape

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764