logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konopskyy i XTB promują świadome zarządzanie finansami

  PR 09.12.2024, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Współczesny internet oferuje młodym ludziom ogromne możliwości, ale też niesie za sobą wiele wyzwań, w tym zagrożenia finansowe. Aby przeciwdziałać temu problemowi, Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna o globalnym zasięgu, nawiązali długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konopskyy-i-xtb-promuja-swiadome-zarzadzanie-finansami,406782,artykul.html

Dla młodych pokoleń internet jest głównym źródłem wiedzy i opinii. Platformy, takie jak YouTube, stały się przestrzenią, w której młodzi ludzie szukają zarówno informacji, jak i rozrywki. W tym kontekście kanały typu commentary zyskują na znaczeniu jako współczesne odpowiedniki serwisów informacyjnych.

Jednym z najbardziej opiniotwórczych twórców tego formatu w Polsce jest Mikołaj "Konopskyy" Tylko. Od lat tworzy on treści, które nie tylko angażują, ale również edukują jego milionową widownię. W swoich materiałach często porusza tematy związane z finansami, skupiając się na potencjalnych zagrożeniach, takich jak oszustwa internetowe czy nieodpowiedzialne zarządzanie pieniędzmi. Jego reportaże, zwracające uwagę na różne problemy społeczne, zdobyły uznanie zarówno wśród młodych widzów, jak i ekspertów.

W obliczu rosnącej potrzeby edukacji finansowej młodych ludzi, XTB, największa polska platforma inwestycyjna, postanowiła nawiązać współpracę z Mikołajem "Konopskyym" Tylko. Celem tego partnerstwa jest dotarcie do młodych odbiorców z przekazem promującym świadome zarządzanie finansami i odpowiedzialne podejście do inwestowania.

Wierzę, że dzięki naszym wspólnym działaniom zwiększymy świadomość ekonomiczną społeczeństwa i w przyszłości tego pozytywne efekty będziemy widzieć w całej gospodarce. Jednakże, z mojej perspektywy, najważniejsze jest aby młodzi ludzie potrafili odróżniać świadome zarządzanie pieniędzmi od zwykłych prób oszustwa - mówi Mikołaj “Konopskyy” Tylko.

Współpraca XTB z "Konopskyym", rozpoczęta w grudniu 2024 roku, ma charakter długoterminowy. Twórca może liczyć na kompleksowe wsparcie merytoryczne, w tym dostęp do ekspertów XTB specjalizujących się w inwestowaniu oraz ekonomii.

Zarządzanie finansami to jedna z kluczowych umiejętności w dzisiejszym świecie. Współpracując z Mikołajem, chcemy dotrzeć do młodych ludzi, którzy są ciekawi świata, ale jednocześnie narażeni na różnorodne próby oszustw finansowych w internecie. Naszym celem jest pokazywanie im odpowiednich wzorców, które pomogą im podejmować świadome decyzje w przyszłości - tłumaczy Kacper Gawroński, Dyrektor Marketingu w XTB Polska.

Partnerstwo z Mikołajem Tylko to tylko część szerszej strategii XTB, która zakłada aktywne wspieranie edukacji finansowej w Polsce. Fundacja XTB realizuje projekty edukacyjne, takie jak „Akademia Jutra. Finanse z klasą”. Program ten wprowadził dodatkowe lekcje z zakresu edukacji ekonomicznej w 100 szkołach województwa mazowieckiego. Dzięki temu 3 tysiące uczniów mogło zdobyć podstawową wiedzę z zakresu zarządzania pieniędzmi i inwestowania.

Co więcej, XTB angażuje się także w promocję młodych talentów. W 2024 roku firma została sponsorem reprezentacji Polski na Międzynarodowej Olimpiadzie Ekonomicznej. Polscy uczniowie odnieśli w niej ogromny sukces, zdobywając komplet pięciu medali i wygrywając klasyfikację generalną. Sukces ten potwierdza, że inwestowanie w edukację finansową młodzieży przynosi wymierne efekty.

Plany na przyszłość obejmują także dalszą współpracę z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym. Od 2025 roku w wybranych szkołach ponadpodstawowych zostanie wprowadzony rozszerzony program edukacji ekonomicznej, który ma pomóc młodym ludziom lepiej rozumieć mechanizmy rządzące finansami.

Źródło: XTB S.A.

xtb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764