logo
WIADOMOŚCI

Konrad Kołodziejski redaktorem w tygodniku Wsieci i na Wpolityce.pl

Mateusz Zawiślak  PR 04.01.2017, przeczytano 305 razy

Konrad Kołodziejski, doświadczony dziennikarz i ceniony publicysta, od początku stycznia dołączył do zespołu tygodnika „wSieci” oraz portalu wPolityce.pl. Obejmie stanowisko redaktora koordynatora zespołów redakcyjnych grupy medialnej Fratria. To nowa funkcja w strukturze wydawnictwa, utworzona w celu dalszego zwiększenia kooperacji wszystkich redakcji w pracy w obszarze internetu oraz polepszenia koordynacji działań między redakcjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konrad-kolodziejski-redaktorem-w-tygodniku-wsieci-i-na-wpolityce.pl,31001,artykul.html

- Systematycznie i konsekwentnie budujemy opiniotwórczą, skupioną na sprawach polityczno-gospodarczo-społecznych grupę medialną. Wszystkie nasze działania zmierzają do utrwalenia pozycji lidera w obszarach, w których działamy. Dołączenie do zespołu Konrada  Kołodziejskiego, doskonałego redaktora i publicysty, to duże wzmocnienie naszej grupy - mówi Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii do spraw redakcyjnych.

Grupa Medialna Fratria jest wydawcą tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii” i „Gazety Bankowej” oraz portali wPolityce.pl i wGospodarce.pl. Zespół redakcyjny przygotowuje własne filmy wideo, zamieszczane na portalach. Wszystkie redakcje pracują w jednym wspólnym newsroomie.

- Tygodnik „wSieci” oraz portal wPolityce.pl są bardzo ważnym elementem na mapie polskich mediów, jedną z gwarancji istnienia pluralizmu światopoglądowego - podkreśla Konrad Kołodziejski. - W obu tytułach nie brakuje doskonałych piór i wyrazistej publicystyki. Dołączenie do tego zespołu wydaje mi się naturalnym krokiem w mojej dotychczasowej ponaddwudziestoletniej pracy w mediach, tym bardziej że dołączam do ludzi, których znam, z którymi nieraz współpracowałem i z którymi łączy mnie podobna ocena rzeczywistości.

Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „wSieci”, dodaje, że stabilność czytelnictwa wydawnictw papierowych i internetowych grupa Fratria zawdzięcza konsekwencji redakcyjnej.

- Czytelnicy wiedzą, że wszystko co ważne dla życia publicznego, od polityki przez gospodarkę po sprawy społeczne i kulturalne, zostanie u nas odnotowane i ocenione z punktu widzenia polskiej racji stanu. Duży nacisk kładziemy też na ekskluzywne informacje i wywiady. Wyzwaniem na przyszłość jest jeszcze lepsze zgranie pracy poszczególnych redakcji, uruchomienie nowych projektów. Konrad Kołodziejski zapewni nam w tym obszarze redaktorskie wsparcie. Oczywiście, równie ważne jest to, że jest to doskonały publicysta - podkreśla.

Konrad Kołodziejski pracował i publikował m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku” i „Życiu” oraz w tygodniku „Wprost”. Teraz jego felietony będą ukazywały się w tygodniku „wSieci” oraz na portalu wPolityce.pl.

Źródło: Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
czwartek 19.04.2018, 120 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone