logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konrad Kołodziejski redaktorem w tygodniku Wsieci i na Wpolityce.pl

  PR 04.01.2017, przeczytano 956 razy

Konrad Kołodziejski, doświadczony dziennikarz i ceniony publicysta, od początku stycznia dołączył do zespołu tygodnika „wSieci” oraz portalu wPolityce.pl. Obejmie stanowisko redaktora koordynatora zespołów redakcyjnych grupy medialnej Fratria. To nowa funkcja w strukturze wydawnictwa, utworzona w celu dalszego zwiększenia kooperacji wszystkich redakcji w pracy w obszarze internetu oraz polepszenia koordynacji działań między redakcjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konrad-kolodziejski-redaktorem-w-tygodniku-wsieci-i-na-wpolityce.pl,31001,artykul.html

- Systematycznie i konsekwentnie budujemy opiniotwórczą, skupioną na sprawach polityczno-gospodarczo-społecznych grupę medialną. Wszystkie nasze działania zmierzają do utrwalenia pozycji lidera w obszarach, w których działamy. Dołączenie do zespołu Konrada  Kołodziejskiego, doskonałego redaktora i publicysty, to duże wzmocnienie naszej grupy - mówi Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii do spraw redakcyjnych.

Grupa Medialna Fratria jest wydawcą tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii” i „Gazety Bankowej” oraz portali wPolityce.pl i wGospodarce.pl. Zespół redakcyjny przygotowuje własne filmy wideo, zamieszczane na portalach. Wszystkie redakcje pracują w jednym wspólnym newsroomie.

- Tygodnik „wSieci” oraz portal wPolityce.pl są bardzo ważnym elementem na mapie polskich mediów, jedną z gwarancji istnienia pluralizmu światopoglądowego - podkreśla Konrad Kołodziejski. - W obu tytułach nie brakuje doskonałych piór i wyrazistej publicystyki. Dołączenie do tego zespołu wydaje mi się naturalnym krokiem w mojej dotychczasowej ponaddwudziestoletniej pracy w mediach, tym bardziej że dołączam do ludzi, których znam, z którymi nieraz współpracowałem i z którymi łączy mnie podobna ocena rzeczywistości.

Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „wSieci”, dodaje, że stabilność czytelnictwa wydawnictw papierowych i internetowych grupa Fratria zawdzięcza konsekwencji redakcyjnej.

- Czytelnicy wiedzą, że wszystko co ważne dla życia publicznego, od polityki przez gospodarkę po sprawy społeczne i kulturalne, zostanie u nas odnotowane i ocenione z punktu widzenia polskiej racji stanu. Duży nacisk kładziemy też na ekskluzywne informacje i wywiady. Wyzwaniem na przyszłość jest jeszcze lepsze zgranie pracy poszczególnych redakcji, uruchomienie nowych projektów. Konrad Kołodziejski zapewni nam w tym obszarze redaktorskie wsparcie. Oczywiście, równie ważne jest to, że jest to doskonały publicysta - podkreśla.

Konrad Kołodziejski pracował i publikował m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku” i „Życiu” oraz w tygodniku „Wprost”. Teraz jego felietony będą ukazywały się w tygodniku „wSieci” oraz na portalu wPolityce.pl.

Źródło: Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764