logo
WIADOMOŚCI

Konrad Kołodziejski redaktorem w tygodniku Wsieci i na Wpolityce.pl

Mateusz Zawiślak  PR 04.01.2017, przeczytano 328 razy

Konrad Kołodziejski, doświadczony dziennikarz i ceniony publicysta, od początku stycznia dołączył do zespołu tygodnika „wSieci” oraz portalu wPolityce.pl. Obejmie stanowisko redaktora koordynatora zespołów redakcyjnych grupy medialnej Fratria. To nowa funkcja w strukturze wydawnictwa, utworzona w celu dalszego zwiększenia kooperacji wszystkich redakcji w pracy w obszarze internetu oraz polepszenia koordynacji działań między redakcjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konrad-kolodziejski-redaktorem-w-tygodniku-wsieci-i-na-wpolityce.pl,31001,artykul.html

- Systematycznie i konsekwentnie budujemy opiniotwórczą, skupioną na sprawach polityczno-gospodarczo-społecznych grupę medialną. Wszystkie nasze działania zmierzają do utrwalenia pozycji lidera w obszarach, w których działamy. Dołączenie do zespołu Konrada  Kołodziejskiego, doskonałego redaktora i publicysty, to duże wzmocnienie naszej grupy - mówi Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii do spraw redakcyjnych.

Grupa Medialna Fratria jest wydawcą tygodnika „wSieci”, miesięczników „wSieci Historii” i „Gazety Bankowej” oraz portali wPolityce.pl i wGospodarce.pl. Zespół redakcyjny przygotowuje własne filmy wideo, zamieszczane na portalach. Wszystkie redakcje pracują w jednym wspólnym newsroomie.

- Tygodnik „wSieci” oraz portal wPolityce.pl są bardzo ważnym elementem na mapie polskich mediów, jedną z gwarancji istnienia pluralizmu światopoglądowego - podkreśla Konrad Kołodziejski. - W obu tytułach nie brakuje doskonałych piór i wyrazistej publicystyki. Dołączenie do tego zespołu wydaje mi się naturalnym krokiem w mojej dotychczasowej ponaddwudziestoletniej pracy w mediach, tym bardziej że dołączam do ludzi, których znam, z którymi nieraz współpracowałem i z którymi łączy mnie podobna ocena rzeczywistości.

Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „wSieci”, dodaje, że stabilność czytelnictwa wydawnictw papierowych i internetowych grupa Fratria zawdzięcza konsekwencji redakcyjnej.

- Czytelnicy wiedzą, że wszystko co ważne dla życia publicznego, od polityki przez gospodarkę po sprawy społeczne i kulturalne, zostanie u nas odnotowane i ocenione z punktu widzenia polskiej racji stanu. Duży nacisk kładziemy też na ekskluzywne informacje i wywiady. Wyzwaniem na przyszłość jest jeszcze lepsze zgranie pracy poszczególnych redakcji, uruchomienie nowych projektów. Konrad Kołodziejski zapewni nam w tym obszarze redaktorskie wsparcie. Oczywiście, równie ważne jest to, że jest to doskonały publicysta - podkreśla.

Konrad Kołodziejski pracował i publikował m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku” i „Życiu” oraz w tygodniku „Wprost”. Teraz jego felietony będą ukazywały się w tygodniku „wSieci” oraz na portalu wPolityce.pl.

Źródło: Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
niedziela 24.06.2018, 71 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone