logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową Żarłaków

  PR 03.09.2018, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się billboardy promujące produkty ŻARŁAKI firmy Konspol. Działania kierowane są do mam – decydentek zakupowych, które dbają o to, by ich dzieci jadły zdrowo i smacznie. Kampania outdoorowa przypominająca o linii produktów dla dzieci potrwa dwa tygodnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konspol-startuje-z-jesienna-kampania-outdoorowa-zarlakow,37772,artykul.html

Smakołyki dla Twojego dziecka

ŻARŁAKI od firmy Konspol to linia produktów adresowanych do rodziców i najmłodszych konsumentów. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wyroby mięsne najwyższej jakości. W portfolio marki znajdują się parówki, polędwica czy kabanosy, które w swoim składzie zawierają bardzo wysoki procent mięsa z kurczaka. Wszystkie produkty należą do linii Natura i pozbawione są konserwantów, glutenu, laktozy oraz glutaminianu monosodowego. ŻARŁAKI dostępne są w kolorowych opakowaniach, które skutecznie przyciągają uwagę najmłodszych konsumentów.

Kampania outdoorowa promująca linię produktową ŻARŁAKI realizowana będzie na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SO, MK i SD), które pojawią się w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Szczecinie i Lublinie. Jest to pierwszy element promocji produktów z linii dziecięcej firmy Konspol. Jesienią ŻARŁAKI będą wspierać blogerzy parentingowi, a także zostanie przeprowadzony konkurs na Facebooku.

Źródło: Konspol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764