logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konstruktywna robota: Roman Cieślewicz – Bruno Monguzzi

   23.05.2012, przeczytano 1833 razy
strzałkistrzałka
Roman Cieślewicz

Wystawa komparatystyczna prezentująca wybrane plakaty dwóch światowej sławy projektantów graficznych, nieżyjącego już Romana Cieślewicza oraz szwajcarskiego grafika i teoretyka projektowania Bruno Monguzziego. Kluczem doboru prac na wystawę jest konstruktywistyczna stylistyka obecna w wielu pracach obu grafików.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konstruktywna-robota%3A-roman-cieslewicz--bruno-monguzzi,15624,artykul.html

Wystawa jest próbą porównania dwóch różnych sposobów twórczego korzystania ze źródeł sztuki konstruktywizmu. Wszystkie plakaty na wystawie pochodzą z kolekcji Galerii Plakatu i Designu Muzeum Narodowego w Poznaniu. Wystawa trwa do 7 czerwca.

miejsce: Galeria Kobro, Akademia Sztuk Pięknych, Łódź
kurator: Anna Grabowska-Konwent (Galeria Plakatu i Designu, Muzeum Narodowe w Poznaniu).

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Konstruktywna robota: Roman Cieślewicz – Bruno Monguzzi

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764