logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konsumencka akcja konkursowa Traficara i Microsoftu

  PR 29.10.2018, przeczytano 947 razy
ilustracjastrzałka

Od dziś do 5 listopada użytkownicy Traficara mogą zgłaszać się do udziału w akcji konkursowej we współpracy z Microsoft – „Wyzwanie Traficar Forza Horizon”. Wszystkie kilometry przejechane Traficarem zostaną wpisane na konto użytkownika. 333 uczestników wyzwania, którzy przejadą najwięcej kilometrów, otrzyma nagrody – 3 konsole, 30 gier Forza Horizon i 300 kodów Xbox Game Pass na okres jednego miesiąca. Akcja jest związana z premierą nowej gry Forza Horizon 4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konsumencka-akcja-konkursowa-traficara-i-microsoftu,379936,artykul.html

Traficar i Microsoft w oparciu o obserwację swoich użytkowników doszli do wniosku, że są to w dużej mierze te same grupy – osoby młode, które chętnie korzystają z nowinek technologicznych, i naturalnie zainteresowane motoryzacją.  Na tej podstawie obie firmy zdecydowały o podjęciu współpracy łączącej potencjał ich innowacyjnych produktów.

Aby wziąć udział w konkursie należy zalogować się na stronie akcji: www.xbox.traficar.pl, a następnie w okresie 05.11.2018-30.11.2018 korzystać z Traficara lub TrafiCargo gromadząc na koncie przejechane kilometry. Przez cały czas trwania konkursu na stronie będzie widoczna tabela wyników, która wskaże liczbę „zebranych” kilometrów. 333 osoby, które przejadą ich najwięcej otrzymają nagrody w postaci konsol Xbox One, gier Forza Horizon 4 oraz abonamentów Xbox Game Pass na okres jednego miesiąca.

- Traficar od pojawienia się na polskim rynku jest synonimem innowacji technologicznej i symbolem zmiany społecznej – mówi Magdalena Hibner, Dyrektor Marketingu w firmie Traficar. - W miarę rozwoju i popularyzacji usługi carsharingu w Polsce staramy się by Traficar niezmiennie kojarzył się użytkownikom nie tylko z możliwością wygodnego poruszania się po mieście, ale także wartością dodaną w postaci unikalnych akcji i ciekawych wydarzeń, w których dzięki nam użytkownicy mogą wziąć udział. Takim projektem z całą pewnością jest  „Wyzwanie Traficar Forza Horizon”, które stanowi dla naszych Klientów dodatkowy benefit z korzystania z usługi, a przy tym wpisuje się tematycznie w obszar zainteresowań wielu z nich – dodaje.

Akcja „Wyzwanie Traficar Forza Horizon” rozpoczyna się 5 listopada i potrwa przez blisko 4 tygodnie, do 30. listopada. Do konkursu można zgłaszać się od 29.10, ale również w trakcie trwania akcji.

Źródło: Traficar Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje:

* Technologia 4K Ultra HD dostępna na konsoli Xbox One X. Technologia HDR dostępna na konsoli Xbox One X i Xbox One S. Wymaga kompatybilnego telewizora.

Forza Horizon 4 to symulator wyścigów samochodowych, w którym gracze doświadczą zmian każdego z czterech unikalnych sezonów – od skutej lodem zimy, po letnie upały, gdzie każda pora roku ma swoje uroki i wyzwania wpływające na rozgrywkę. Forza Horizon 4 to prawdziwe święto dla miłośników motoryzacji. Graj solo lub z przyjaciółmi, przemierzając Wielką Brytanię w otwartym świecie w jakości obrazu 4K Ultra HD oraz ze wsparciem technologii High Dynamic Range (HDR)*, za kierownicą ponad 450 samochodów. Ścigaj się, popisuj się wyczynami kaskaderskimi, twórz i odkrywaj — wybierz swoją drogę i stań się supergwiazdą Festiwalu Horizon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764