eurobank rozpoczął kampanię reklamową nowego programu - „Rodzina i Przyjaciele”. Spoty z Piotrem Adamczykiem promują możliwość dzielenia się z bliskimi korzystnymi warunkami konta oraz 5-procentowym money back za płatności kartą na rozrywkę, sport i rekreację.
Konto tak samo dobre jak Twoje
„Rodzina i Przyjaciele” to program, w którym każdy posiadacz konta Online i Prestige, przystępujący jako Polecający, może przekazać zalety swojego konta nawet 4 bliskim. Osoby, które przystąpią do programu z jego polecenia (Poleceni) zostaną zwolnione z opłaty za prowadzenie swojego konta, będą mogły także korzystać ze standardowych benefitów oferty kontowej, m.in. braku opłat za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce (w koncie Prestige także za granicą) czy bezpłatnego pakietu assistance (w koncie Prestige z usługą concierge).
Zarówno Polecający, jak i Polecani mogą liczyć na zwrot w wysokości 5 proc. za bezgotówkowe transakcje kartą debetową na rekreację, sport i rozrywkę. Money back obejmuje wydatki związane przede wszystkim ze wspólnym spędzaniem czasu – w ten sposób eurobank zachęca swoich klientów nie tylko do dzielenia się korzyściami, ale także spędzania czasu z bliskimi.
Szczegółowa lista obejmuje aż kilkanaście kategorii wydatków, za które przysługuje money back – takich jak hotele, transport pasażerski (w tym bilety lotnicze czy kolejowe), restauracje, biura podróży, SPA, salony masażu oraz wiele innych (pełna lista).
Warto się dzielić na co dzień
Jak wynika z badania „Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym” przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie eurobanku, 74 proc. Polaków co miesiąc przeznacza pieniądze na rozrywkę i czas wolny. Najczęściej nasze wydatki na przyjemności wynoszą maksymalnie 250 zł miesięcznie (66 proc.) i obejmują spotkania z rodziną i przyjaciółmi (59 proc.). Nowa oferta eurobanku pozwala zrekompensować część tych wydatków w domowym budżecie poprzez 5 - procentowy zwrot za transakcje kartą.
– Program to efekt obserwacji zwyczajów i zainteresowań Polaków - m.in. aktywnym spędzaniem czasu wolnego z przyjaciółmi i rodziną oraz ofertami bankowymi typu money back - wynikających z badania „Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym” – tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes w eurobanku, odpowiedzialny m.in. za marketing i produkty bankowe - Inspirowaliśmy się również badaniem, którego wyniki wskazują, że 96 proc. naszych klientów chętnie poleciłoby konto w eurobanku swoim bliskim.
Działania reklamowe – rozpoczęte 15 września, obejmują największe stacje telewizyjne, kina, outdoor oraz Internet. Kreacją i produkcją zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Szczegóły oferty znajdują się na stronie:
http://www.eurobank.pl/produkty,konta-osobiste,konto-prestige,95,9.html#tabs5
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=0OFI9495X78&feature=youtu.be
Źródło: eurobank