logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konto, którym można się podzielić - eurobank rusza z promocją nowej oferty

  PR 15.09.2014, przeczytano 1476 razy
ilustracjastrzałka

eurobank rozpoczął kampanię reklamową nowego programu - „Rodzina i Przyjaciele”. Spoty z Piotrem Adamczykiem promują możliwość dzielenia się z bliskimi korzystnymi warunkami konta oraz 5-procentowym money back za płatności kartą na rozrywkę, sport i rekreację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konto%2C-ktorym-mozna-sie-podzielic---eurobank-rusza-z-promocja-nowej-oferty,22614,artykul.html

Konto tak samo dobre jak Twoje 

„Rodzina i Przyjaciele” to program, w którym każdy posiadacz konta Online i Prestige,  przystępujący jako Polecający, może przekazać zalety swojego konta nawet 4 bliskim. Osoby, które przystąpią do programu z jego polecenia (Poleceni) zostaną zwolnione z opłaty za prowadzenie swojego konta, będą mogły także korzystać ze standardowych benefitów oferty kontowej, m.in. braku opłat za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce (w koncie Prestige także za granicą) czy bezpłatnego pakietu assistance (w koncie Prestige z usługą concierge). 

Zarówno Polecający, jak i Polecani mogą liczyć na zwrot w wysokości 5 proc. za bezgotówkowe transakcje kartą debetową na rekreację, sport i rozrywkę. Money back obejmuje wydatki związane przede wszystkim ze wspólnym spędzaniem czasu – w ten sposób eurobank zachęca swoich klientów nie tylko do dzielenia się korzyściami, ale także  spędzania czasu z bliskimi.

Szczegółowa lista obejmuje aż kilkanaście kategorii wydatków, za które przysługuje money back – takich jak hotele, transport pasażerski (w tym bilety lotnicze czy kolejowe), restauracje, biura podróży, SPA, salony masażu oraz wiele innych (pełna lista).  

Warto się dzielić na co dzień

Jak wynika z badania „Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym”  przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie eurobanku, 74 proc. Polaków co miesiąc przeznacza pieniądze na rozrywkę i czas wolny. Najczęściej nasze wydatki na przyjemności wynoszą maksymalnie 250 zł miesięcznie (66 proc.) i obejmują spotkania z rodziną i przyjaciółmi (59 proc.).  Nowa oferta eurobanku pozwala zrekompensować część tych wydatków w domowym budżecie poprzez  5 - procentowy zwrot za transakcje kartą.

Program to efekt obserwacji zwyczajów i zainteresowań Polaków - m.in. aktywnym spędzaniem czasu wolnego z przyjaciółmi i rodziną oraz ofertami bankowymi typu money back - wynikających z badania „Aktywność i wydatki Polaków w czasie wolnym”  – tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes w eurobanku, odpowiedzialny m.in. za marketing i produkty bankowe - Inspirowaliśmy się również badaniem, którego wyniki wskazują, że 96 proc. naszych klientów chętnie poleciłoby konto w eurobanku swoim bliskim.  

Działania reklamowe – rozpoczęte 15 września, obejmują największe stacje telewizyjne, kina, outdoor oraz Internet. Kreacją i produkcją zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. 

Szczegóły oferty znajdują się na stronie:

http://www.eurobank.pl/produkty,konta-osobiste,konto-prestige,95,9.html#tabs5

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=0OFI9495X78&feature=youtu.be

Źródło: eurobank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764