11 września rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360°, oferowanego przez Bank Millennium. Tym razem wspólnie z Radkiem Kotarskim przeniesiemy się do pięknej, pełnej tropikalnych roślin palmiarni.
- W starożytności palma symbolizowała zwycięstwo, dlatego określenie palma pierwszeństwa oznacza przewagę – mówi Radek Kotarski w reklamie. Dzięki sprzyjającym warunkom, w palmiarniach możemy podziwiać palmy przez cały rok. Z kolei dobre warunki dla finansów panują przez cały rok na Koncie 360°. To nowoczesny rachunek, dzięki któremu można nie tylko wygodnie zarządzać pieniędzmi, ale np. korzystać z pomocy medycznej i technicznej w ramach atrakcyjnego pakietu assistance. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub BLIKIEM w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty z bankomatów.
Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowane zostały dodatkowe, skrócone wersje reklamy - dwa spoty 15-sekundowe oraz cztery 6-sekundowe. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował Film Reaktor, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Bank Millennium