logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konto 360° z dobrym klimatem – reklama TV Banku Millennium

  PR 14.09.2020, przeczytano 346 razy
ilustracja

11 września rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360°, oferowanego przez Bank Millennium. Tym razem wspólnie z Radkiem Kotarskim przeniesiemy się do pięknej, pełnej tropikalnych roślin palmiarni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konto-360%C2%B0-z-dobrym-klimatem--%E2%80%93-reklama-tv-banku-millennium,388438,artykul.html

- W starożytności palma symbolizowała zwycięstwo, dlatego określenie palma pierwszeństwa oznacza przewagę – mówi Radek Kotarski w reklamie. Dzięki sprzyjającym warunkom, w palmiarniach możemy podziwiać palmy przez cały rok. Z kolei dobre warunki dla finansów panują przez cały rok na Koncie 360°. To nowoczesny rachunek, dzięki któremu można nie tylko wygodnie zarządzać pieniędzmi, ale np. korzystać z pomocy medycznej i technicznej w ramach atrakcyjnego pakietu assistance. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub BLIKIEM w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty z bankomatów.

Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowane zostały dodatkowe, skrócone wersje reklamy - dwa spoty 15-sekundowe oraz cztery 6-sekundowe. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował Film Reaktor, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764