logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konto Firmowe z pakietem usług online w kampanii Santander Bank Polska

  PR 11.10.2022, przeczytano 509 razy
ilustracja

Santander Bank Polska i Marcin Dorociński w nowym spocie promują konto firmowe. Mali i średni przedsiębiorcy mogą rozwijać swój biznes dzięki szerokiemu pakietowi usług online, które ułatwiają prowadzenie firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konto-firmowe-z-pakietem-uslug-online-w-kampanii-santander-bank-polska,397567,artykul.html

W najnowszym spocie przedstawiona jest historia Tomka, który postanowił zamienić swoją pasję w biznes i założył własną siłownię. Otworzył konto firmowe, dzięki temu zyskał dostęp m.in. do takich usług jak: eKsięgowość, eWindykacja, eLeasing, eZdrowie oraz produktów, które pomagają mu rozwijać swoją siłownię.

W reklamie wykorzystano znany utwór Imagine Dragons – „Believer”.

– Małe i średnie firmy kontrybuują w istotnym wymiarze do polskiej gospodarki. Od lat wspieramy przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu, nie tylko poprzez finansowanie, ale także poprzez ułatwianie im bankowania i upraszczanie naszej oferty. W ostatnim czasie wprowadziliśmy wiele e-usług i udogodnień dla MŚP. Dzisiaj chcemy pokazać je w naszej nowej intensywnej kampanii reklamowej skierowanej do segmentu SME, aby dotrzeć z informacją o ofercie do jak najszerszego grona przedsiębiorców. Do nich właśnie kierujemy naszą nową kampanię. Chcemy pokazać ciekawe rozwiązania, dzięki którym ułatwiamy klientom codzienne zarządzanie firmą, aby mogli się skupić na dalszym rozwoju swojego biznesu – mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Reklama jest emitowana w telewizji, obejmuje także internet (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising. Za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy DentsuX.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764