logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA

  PR 17.10.2018, przeczytano 368 razy
ilustracjastrzałka

W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konto-jakze-osobiste-alior-banku-ze-zlotem-w-konkursie-efma,379781,artykul.html

European Financial Management Association (EFMA) to organizacja skupiająca bankowych i ubezpieczeniowych profesjonalistów, wyspecjalizowanych w marketingu i dystrybucji usług finansowych. Instytucja, zrzeszająca ponad 3300 firm z ponad 130 krajów, zajmuje się badaniami, wydaje branżowe raporty i publikacje, organizuje międzynarodowe konferencje, a także – we współpracy z Accenture, firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu – coroczny prestiżowy konkurs Distribution & Marketing Innovation Awards.

Konto Jakże Osobiste Alior Banku zajęło w tegorocznej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii „Offering Innovation”, w której oceniano innowacje, mające stanowić wartość dodaną do tradycyjnych produktów bankowych. Konto Jakże Osobiste klient może „ułożyć” po swojemu, zarządzając samodzielnie dodatkowymi korzyściami do rachunku i indywidualnie dobierając je do swoich potrzeb. Przy spełnieniu warunków w postaci miesięcznie jednorazowego wpływu środków na konto w kwocie min. 1500 zł i wykonania 300 zł transakcji bezgotówkowych, klient jest zwolniony z opłat za prowadzenie konta i kartę debetową.

– Nagroda w tym konkursie ma dla nas wymiar szczególny, ponieważ o jej przyznaniu decydowały największe światowe autorytety w dziedzinie bankowości. Pokazaliśmy, że nawet w tak prostym produkcie jak rachunek bankowy, można zdobyć się na innowację i wyjść w stronę klienta poprzez personalizację. Po raz kolejny udowodniliśmy, że nasze rozwiązania są konkurencyjne nie tylko w skali naszego kraju, ale i całego świata – powiedziała Ewelina Gulbinowicz, Menedżer ds. Marketingu, współautorka projektu, która w imieniu Alior Banku odebrała statuetkę.  

W szóstej już edycji plebiscytu nagrodzono osiem banków z trzech kontynentów. W tym roku do rywalizacji zostało zgłoszonych blisko 421 projektów z ponad 180 instytucji, reprezentujących 59 krajów. Na ostateczną klasyfikację w konkursie wpływ miały w równym stopniu głosowanie komisji, składającej się z kilkudziesięciu członków zarządów największych banków detalicznych na świecie, a także głosy członków organizacji EFMA, oddawane on-line. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród miało miejsce podczas uroczystej gali 17 października br. w Lizbonie.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764