logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konto Jakże Osobiste i bankowość mobilna w kampanii Alior Bank

  PR 23.08.2021, przeczytano 210 razy
ilustracjastrzałka

Warto szukać rozwiązań, które ułatwiają życie oraz umożliwiają proste i bezpieczne korzystanie z oferowanych usług – przekonuje w najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank. Jej celem jest promocja Konta Jakże Osobistego oraz usług dodanych w aplikacji mobilnej Alior Mobile. Działania, w ramach kampanii 360, obejmują emisję spotów w telewizji, zaplanowaną do końca września, oraz aktywności reklamowe w prasie, internecie i oddziałach banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konto-jakze-osobiste-i-bankowosc-mobilna-w-kampanii-alior-bank,392708,artykul.html

– Alior Bank stale rozwija aplikację Alior Mobile m.in. dodając do niej usługi poza bankowe. Realizując kampanię, chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pokazać im, w jaki sposób nowoczesne rozwiązania i usługi są w stanie ułatwić im życie i pomóc w codziennych sytuacjach. Naszym celem jest przybliżenie zalet, jakie płyną z posiadania Konta Jakże Osobistego oraz korzystania z Alior Mobile – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

W spocie reklamowym pojawia się pan w meloniku, który spotyka bohaterów filmu podczas różnych, codziennych sytuacji. Są to osoby stojące w korku do autostradowej bramki oraz kierowcy poszukujący parkometru. W filmie przedstawiciel banku pokazuje wspomnianym postaciom, jak łatwo i sprawnie za pomocą tzw. usług dodanych (ang. VAS - value-added services) w aplikacji Alior Mobile, można zapłacić za przejazd lub miejsce parkingowe. W ostatniej scenie spotu pan w meloniku pokazuje widzom, że dzięki bankowości mobilnej mogą w razie niespodziewanych wydarzeń równie szybko włączyć pomoc assistance.

W kampanii przedstawiono podstawowe czynności, podczas których wiele osób wciąż wybiera tradycyjne metody płatności. Pomysłodawcy kampanii chcieli przybliżyć widzom, jak dużym ułatwieniem i wsparciem są nowe technologie i cyfrowa bankowość. Reklama pokazuje, jak łatwo z nich korzystać i ile czasu, kierując się wygodnymi rozwiązaniami, można zaoszczędzić.

Działania promocyjne wokół Konta Jakże Osobistego mają na celu przedstawienie korzyści takich jak:

  • Darmowy dostęp i korzystanie z aplikacji mobilnej
  • Możliwość dopasowania konta do własnych potrzeb, dzięki możliwości wyboru aż spośród 11 korzyści
  • 0 zł za prowadzenie konta dla osób do 26 roku życia lub mających jednorazowy wpływ w wysokości minimum 1500 zł

Spoty będą emitowane w telewizji do końca września. Dodatkowe działania w ramach kampanii 360 obejmą aktywność reklamową w prasie, internecie oraz na platformach VOD. Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis. Dodatkowo bank zaplanował dystrybucję materiałów promocyjnych w sieci oddziałów własnych.

Źródło: Alior Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE
18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.
Agencja wygrała przetarg na obsługę stałą dyskontów sieci ALDI.
Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego...
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764