logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konto z idealnymi warunkami dla pieniędzy w reklamie TV Konta 360°

  PR 05.04.2019, przeczytano 491 razy
ilustracjastrzałka

5 kwietnia rozpocznie się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360°, oferowanego przez Bank Millennium. Tym razem wraz z Radkiem Kotarskim odwiedzimy kompleks basenów termalnych i poznamy ciekawostki dotyczące pozytywnych właściwości kąpieli w gorących, bogatych w minerały wodach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konto-z-idealnymi-warunkami-dla-pieniedzy-w-reklamie-tv-konta-360%C2%B0,381978,artykul.html

Temperatura i skład wód termalnych tworzą idealne warunki dla dobrego samopoczucia. Z kolei idealne warunki dla pieniędzy zapewnia pełne korzyści Konto 360° w Banku Millennium. To nowoczesny rachunek, dzięki któremu można nie tylko wygodnie zarządzać finansami, ale np. korzystać z pomocy medycznej i technicznej w ramach atrakcyjnego pakietu assistance. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub BLIKIEM w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów. Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na numer telefonu komórkowego.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764