logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kontrastowa kampania Multisport z Robertem Makłowiczem

  PR 23.08.2021, przeczytano 1034 razy
ilustracjastrzałka

Choć treningi i zamiłowanie do jedzenia z pozoru nie idą w parze, w rzeczywistości łączy je wiele wspólnego. Sport powinien smakować, jak ulubione danie i może być różnorodny, jak dobrze skomponowane menu. Na takim kontraście marka MultiSport zbudowała letnią kampanię promującą aktywność fizyczną „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został krytyk kulinarny - Robert Makłowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kontrastowa-kampania-multisport-z-robertem-maklowiczem,392713,artykul.html

Dziewięć tygodni, osiem sportowych kreacji z Robertem Makłowiczem i 11 milionów odbiorców projektu. Tak w wielkim skrócie można podsumować najbardziej nieoczywistą kampanię marki MultiSport „Gotuj się do sportu”. Jednak to, co najciekawsze kryje się, jak zwykle, w przepisie.

- Kiedy tworzyliśmy projekt wakacyjnej kampanii, chcieliśmy zachęcić Użytkowników Programu MultiSport, a także wszystkich Polaków, do podejmowania aktywności fizycznej w  ponownie otwartych obiektach sportowych. Kampania miała przykuwać uwagę, wpisywać się w lekki, wakacyjny nastrój i nieść uśmiech po przygnębiającym okresie lockdownu. Zależało nam także, by kampania podkreślała ważne cechy karty MultiSport, której największym atutem jest ułatwianie dostępu do różnorodnych dyscyplin sportowych i wspieranie użytkowników w regularnym podejmowaniu aktywności fizycznej. Kampania miała wzmocnić również komunikację dorocznej grywalizacji „Letniej Gry”, dedykowanej Użytkownikom Programu MultiSport  – mówi Dorota Szostek-Rejowska, kierownik ds. marketingu i sprzedaży online w Benefit Systems, firmie będącej twórcą Programu MultiSport.

Karta MultiSport przypomina nieco restauracyjne menu – możemy wybrać tę pozycję, czyli aktywność, na którą aktualnie mamy ochotę i która jest dopasowana do naszych potrzeb.

- Wiemy, że sport oprócz wspierania zdrowia, poprawia też nastrój. Z połączenia kulinariów, sportu i sporej dawki humoru powstała kampania „Gotuj się do sportu”, a jej ambasadorem nie mógł zostać nikt inny, jak Robert Makłowicz, który udowodnił, że sport jest prosty jak bułka z masłem – dodaje Dorota Szostek-Rejowska.

Na bazie humorystycznej gry słów powstały spoty radiowe, w których krytyk kulinarny zachwalał nóżki maczane w basenie czy boczuś skręcany na ławeczce. W ramach kampanii opracowana została także   seria kreacji graficznych, nawiązujących do wybranych dyscyplin sportowych z Robertem Makłowiczem w roli głównej.

ilustracjastrzałka

Grafiki były kluczowym elementem digitalowych działań reklamowych, widocznym także w mediach społecznościowych marki MultiSport oraz ambasadora kampanii. Zakulisowa fotografia z sesji zdjęciowej „Gotuj się do sportu”, którą Robert Makłowicz opublikował na swoim Instagramie, do dziś jest najchętniej lajkowanym postem na jego profilu (ponad 100 tys. polubień). Natomiast jeden z najnowszych postów Mistrza wskazuje, że jego miłość do sportu trwa – urodziny spędził w znakomitym towarzystwie dmuchanego koła do pływania i bokserskich rękawic.

Osoby zainteresowane kampanią odwiedziły dedykowaną stronę internetową ponad 76 tysięcy razy. Na landing page projektu można obejrzeć film z kulis powstawania kampanii, odsłuchać spoty radiowe, obejrzeć wszystkie kreacja graficzne, a dodatkowo zaangażować się w dobroczynną akcję na rzecz zwierząt.

Na zakończenie kampanii „Gotuj się do sportu” MultiSport zorganizował charytatywną licytację gadżetów z sesji zdjęciowej opatrzonych autografem Roberta Makłowicza. Cały dochód z licytacji wrotek oraz kapelusza zostanie przekazany Krakowskiemu Towarzystwu Opieki nad Zwierzętami, które od lat wspierane jest przez Roberta Makłowicza. Już pierwszego dnia  licytacji, kapelusz i wrotki sumarycznie osiągnęły kwotę prawie 10 000 złotych. Licytacja potrwa do 24 sierpnia 2021 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: Benefit Systems S.A.

www.benefitsystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764