logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konwersja zwiększa szanse biznesowe i sprzedaż: Bezpłatne warsztaty

  PR 14.09.2018, przeczytano 242 razy
ilustracja

Wyniki raportu Gemius „Rynek e-commerce w Polsce 2018” ujawniły, że aż 56 proc. Polaków, korzysta z usług e-sklepów. W walce o klienta dużą rolę odgrywa konwersja, czyli stosunek zamówień do ilości odwiedzin sklepu internetowego. Czy mamy na nią realny wpływ? Jakie działania podjąć, aby sprzedaż w naszym e-sklepie notowała coraz lepsze wyniki? Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub na te pytania odpowie Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konwersja-zwieksza-szanse-biznesowe-i-sprzedaz%3A-bezplatne-warsztaty,37899,artykul.html

Mimo dużej popularności zakupów w Internecie, wciąż wielu z nas kończy je na etapie przeniesienia towaru do koszyka, gdzie zostaje porzucony[1]. E-marketerzy prześcigają się w sposobach podniesienia współczynnika konwersji, stosując m.in. kampanie reklamowe w Internecie oraz działania SEO. Dlaczego jest on tak ważny? Im współczynnik konwersji jest wyższy, tym więcej wizyt na stronie e-sklepu kończy się zakupem. Jakie działania podjąć zatem, aby był on jak najwyższy? Jak walczyć z tzw. „porzucanymi zakupami” w koszyku sklepu internetowego?

Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 uczestnicy warsztatów dowiedzą się, czym jest optymalizacja konwersji oraz jak przygotować do niej swój biznes. Poznają 5 kroków do polepszenia konwersji na stronie, a także najczęściej popełniane błędy oraz dowiedzą się, jak ich uniknąć. W roli eksperta wystąpi Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji i konsultant biznesowy. Współpracowała z firmami takimi jak Lidl, STX Next oraz startupami – Qpony.pl oraz Bee Talents. Ma doświadczenie w tworzeniu marki produktu oraz marki pracodawcy. Zarządzała portfelem produktów w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Obecnie tworzy i optymalizuje strony i sklepy internetowe w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem garbary(at)ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

XIX Kongres Public Relations - Nowe wyzwania w procesie komunikowania
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z...
Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona
Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej...
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska
Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764