logo
WIADOMOŚCI

Konwersja zwiększa szanse biznesowe i sprzedaż: Bezpłatne warsztaty

  PR 14.09.2018, przeczytano 214 razy
ilustracja

Wyniki raportu Gemius „Rynek e-commerce w Polsce 2018” ujawniły, że aż 56 proc. Polaków, korzysta z usług e-sklepów. W walce o klienta dużą rolę odgrywa konwersja, czyli stosunek zamówień do ilości odwiedzin sklepu internetowego. Czy mamy na nią realny wpływ? Jakie działania podjąć, aby sprzedaż w naszym e-sklepie notowała coraz lepsze wyniki? Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub na te pytania odpowie Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konwersja-zwieksza-szanse-biznesowe-i-sprzedaz%3A-bezplatne-warsztaty,37899,artykul.html

Mimo dużej popularności zakupów w Internecie, wciąż wielu z nas kończy je na etapie przeniesienia towaru do koszyka, gdzie zostaje porzucony[1]. E-marketerzy prześcigają się w sposobach podniesienia współczynnika konwersji, stosując m.in. kampanie reklamowe w Internecie oraz działania SEO. Dlaczego jest on tak ważny? Im współczynnik konwersji jest wyższy, tym więcej wizyt na stronie e-sklepu kończy się zakupem. Jakie działania podjąć zatem, aby był on jak najwyższy? Jak walczyć z tzw. „porzucanymi zakupami” w koszyku sklepu internetowego?

Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 uczestnicy warsztatów dowiedzą się, czym jest optymalizacja konwersji oraz jak przygotować do niej swój biznes. Poznają 5 kroków do polepszenia konwersji na stronie, a także najczęściej popełniane błędy oraz dowiedzą się, jak ich uniknąć. W roli eksperta wystąpi Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji i konsultant biznesowy. Współpracowała z firmami takimi jak Lidl, STX Next oraz startupami – Qpony.pl oraz Bee Talents. Ma doświadczenie w tworzeniu marki produktu oraz marki pracodawcy. Zarządzała portfelem produktów w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Obecnie tworzy i optymalizuje strony i sklepy internetowe w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem garbary(at)ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone