logo
WIADOMOŚCI

Konwersja zwiększa szanse biznesowe i sprzedaż: Bezpłatne warsztaty

redakcja  PR 14.09.2018, przeczytano 152 razy
ilustracja

Wyniki raportu Gemius „Rynek e-commerce w Polsce 2018” ujawniły, że aż 56 proc. Polaków, korzysta z usług e-sklepów. W walce o klienta dużą rolę odgrywa konwersja, czyli stosunek zamówień do ilości odwiedzin sklepu internetowego. Czy mamy na nią realny wpływ? Jakie działania podjąć, aby sprzedaż w naszym e-sklepie notowała coraz lepsze wyniki? Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub na te pytania odpowie Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konwersja-zwieksza-szanse-biznesowe-i-sprzedaz:-bezplatne-warsztaty,37899,artykul.html

Mimo dużej popularności zakupów w Internecie, wciąż wielu z nas kończy je na etapie przeniesienia towaru do koszyka, gdzie zostaje porzucony[1]. E-marketerzy prześcigają się w sposobach podniesienia współczynnika konwersji, stosując m.in. kampanie reklamowe w Internecie oraz działania SEO. Dlaczego jest on tak ważny? Im współczynnik konwersji jest wyższy, tym więcej wizyt na stronie e-sklepu kończy się zakupem. Jakie działania podjąć zatem, aby był on jak najwyższy? Jak walczyć z tzw. „porzucanymi zakupami” w koszyku sklepu internetowego?

Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 uczestnicy warsztatów dowiedzą się, czym jest optymalizacja konwersji oraz jak przygotować do niej swój biznes. Poznają 5 kroków do polepszenia konwersji na stronie, a także najczęściej popełniane błędy oraz dowiedzą się, jak ich uniknąć. W roli eksperta wystąpi Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji i konsultant biznesowy. Współpracowała z firmami takimi jak Lidl, STX Next oraz startupami – Qpony.pl oraz Bee Talents. Ma doświadczenie w tworzeniu marki produktu oraz marki pracodawcy. Zarządzała portfelem produktów w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Obecnie tworzy i optymalizuje strony i sklepy internetowe w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem garbary(at)ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone