logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kool Things odpowiada za obsługę komunikacji stowarzyszenia SPIDOR

  PR 09.08.2023, przeczytano 872 razy

Międzynarodowa agencja gamingowa z Warszawy od sierpnia 2023 roku realizuje dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego usługi z zakresu public relations, social media oraz przygotowuje nową oficjalną stronę www. Kool Things odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej skierowanej do mediów, liderów opinii, ekspertów, partnerów SPIDOR oraz odbiorców mediów społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedInie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kool-things-odpowiada-za-obsluge-komunikacji-stowarzyszenia-spidor,401026,artykul.html

Misją SPIDOR jest tworzenie bezpiecznej przestrzeni dla rozwoju sektora gier wideo w Polsce poprzez realizowanie projektów mających na celu ochronę konsumentów, promocję etyki branżowej, dostarczanie informacji o rynku gier wideo oraz wsparcie w zakresie wdrażania innowacji i wykorzystywania gier jako komplementarnych narzędzi edukacji. Stowarzyszenie jest partnerem Predator Games – największych międzyszkolnych rozgrywek e-sportowych w Polsce, do których zostało zaangażowanych aż 1024 szkół oraz patronem Ogólnopolskiego Konkursu Zespołowego Tworzenia Gier organizowanego przez Politechnikę Łódzką.

SPIDOR realizuje liczne projekty we współpracy z Pan European Games Information (PEGI), European Schoolnet, Polskim Centrum Programu Safer Internet, Naukową Akademicką Siecią Komputerową (NASK), Ministerstwem Edukacji i Nauki, GovTech, Women in Games czy Światową Organizacją Własności Intelektualnej (WIPO) – jedną z 16 wyspecjalizowanych organizacji ONZ.

Za współpracę Kool Things ze SPIDOR, po stronie agencji będą odpowiadali: Paula Wieczorek (Client Service & New Business Manager), Magdalena Mazurkiewicz (Head of Strategy and Social Media), Daniel Przygoda (Head of Creative), Mateusz Bachłaj (PR Lead) oraz Patryk Kordulski (Digital Project Manager).

Źródło: Kool Things sp. z o.o.

www.koolthings.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764