Międzynarodowa agencja gamingowa z Warszawy od sierpnia 2023 roku realizuje dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego usługi z zakresu public relations, social media oraz przygotowuje nową oficjalną stronę www. Kool Things odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej skierowanej do mediów, liderów opinii, ekspertów, partnerów SPIDOR oraz odbiorców mediów społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedInie.
Misją SPIDOR jest tworzenie bezpiecznej przestrzeni dla rozwoju sektora gier wideo w Polsce poprzez realizowanie projektów mających na celu ochronę konsumentów, promocję etyki branżowej, dostarczanie informacji o rynku gier wideo oraz wsparcie w zakresie wdrażania innowacji i wykorzystywania gier jako komplementarnych narzędzi edukacji. Stowarzyszenie jest partnerem Predator Games – największych międzyszkolnych rozgrywek e-sportowych w Polsce, do których zostało zaangażowanych aż 1024 szkół oraz patronem Ogólnopolskiego Konkursu Zespołowego Tworzenia Gier organizowanego przez Politechnikę Łódzką.
SPIDOR realizuje liczne projekty we współpracy z Pan European Games Information (PEGI), European Schoolnet, Polskim Centrum Programu Safer Internet, Naukową Akademicką Siecią Komputerową (NASK), Ministerstwem Edukacji i Nauki, GovTech, Women in Games czy Światową Organizacją Własności Intelektualnej (WIPO) – jedną z 16 wyspecjalizowanych organizacji ONZ.
Za współpracę Kool Things ze SPIDOR, po stronie agencji będą odpowiadali: Paula Wieczorek (Client Service & New Business Manager), Magdalena Mazurkiewicz (Head of Strategy and Social Media), Daniel Przygoda (Head of Creative), Mateusz Bachłaj (PR Lead) oraz Patryk Kordulski (Digital Project Manager).
Źródło: Kool Things sp. z o.o.