logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kool Things przedłuża i rozszerza umowy z Bilibili, Jagex i Private Division

  PR 26.10.2021, przeczytano 347 razy

Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kool-things-przedluza-i-rozszerza-umowy-z-bilibili%2C-jagex-i-private-division,393546,artykul.html

Nowa umowa z Bilibili po sukcesie pierwszej wspólnej kampanii

W ostatnich miesiącach Kool Things zrealizowało międzynarodową kampanię PR i influencerską dla  chińskiego koncernu medialnego Bilibili. Agencja była odpowiedzialna za premierę gry F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch na PlayStation 4 i PlayStation 5 w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Turcji, Rosji i Polsce.

Tytuł zyskał uznanie w oczach międzynarodowych krytyków i w serwisie Metacritic zdobył średnią ocenę 8/10. Dzięki temu F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch jest jedną z najwyżej ocenianych gier na PlayStation 5 w tym roku i sporą niespodzianką na rynku. Wysoka ocena działań spowodowała podpisanie nowego kontraktu przez Bilibili z Kool Things. Od początku października agencja realizuje międzynarodową kampanię gry w wersji na PC, w tych samych krajach.

Jagex wspólnie z Kool Things współpracuje przy zwiększaniu rozpoznawalności Space Punks

Kool Things współpracuje z Jagex przy okazji promocji gry Space Punks tworzonej przez polskie studio Flying Wild Hog pod skrzydłami gałęzi wydawniczej brytyjskiego Jagex Partners. Space Punks to dynamiczny, free-to-play, kooperacyjny action-RPG looter-shooter-slasher w klimacie sci-fi charakteryzujący się szaloną akcją bez trzymanki osadzoną w unikatowym świecie science fiction, w którym do gracza będzie należało wybić sobie drogę do chwały, sławy i bogactwa przyjmując wartościowe zlecenia na zapomnianych przez człowieka planetach i stawiając czoła niemożliwemu.

Tak jak wcześniej Kool Things odpowiedzialne będzie za działania PR gry w Polsce i krajach Europy Wschodniej, takie jak obsługa biura prasowego, koordynacja wydarzeń wokół gry (zarówno fizycznych jak i wirtualnych), dystrybucja kluczy czy zarządzanie kryzysowe.

Wzajemne zaufanie i długoletnia kooperacja Kool Things z Private Division

Z Private Division Kool Things współpracuje od kilku lat, poprzednio przy promocji takich tytułów jak Disintegration, Kerbal Space Program, Ancestors: The Humankind Odyssey, The Outer World czy pudełkowe wydanie gry Hades. Nowa umowa kontynuuje poprzednie działania, czyli prowadzenie biura prasowego, dystrybucja kluczy i wydań pudełkowych gier, pomoc przy organizacji pokazów gier, zapewnianie dodatkowych publikacji w mediach branżowych oraz kontakty z mediami i twórcami treści w Polsce i Europie Wschodniej.

Źródło: Kool Things

www.koolthings.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764