logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kool Things przedłuża i rozszerza umowy z Bilibili, Jagex i Private Division

  PR 26.10.2021, przeczytano 351 razy

Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kool-things-przedluza-i-rozszerza-umowy-z-bilibili%2C-jagex-i-private-division,393546,artykul.html

Nowa umowa z Bilibili po sukcesie pierwszej wspólnej kampanii

W ostatnich miesiącach Kool Things zrealizowało międzynarodową kampanię PR i influencerską dla  chińskiego koncernu medialnego Bilibili. Agencja była odpowiedzialna za premierę gry F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch na PlayStation 4 i PlayStation 5 w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Turcji, Rosji i Polsce.

Tytuł zyskał uznanie w oczach międzynarodowych krytyków i w serwisie Metacritic zdobył średnią ocenę 8/10. Dzięki temu F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch jest jedną z najwyżej ocenianych gier na PlayStation 5 w tym roku i sporą niespodzianką na rynku. Wysoka ocena działań spowodowała podpisanie nowego kontraktu przez Bilibili z Kool Things. Od początku października agencja realizuje międzynarodową kampanię gry w wersji na PC, w tych samych krajach.

Jagex wspólnie z Kool Things współpracuje przy zwiększaniu rozpoznawalności Space Punks

Kool Things współpracuje z Jagex przy okazji promocji gry Space Punks tworzonej przez polskie studio Flying Wild Hog pod skrzydłami gałęzi wydawniczej brytyjskiego Jagex Partners. Space Punks to dynamiczny, free-to-play, kooperacyjny action-RPG looter-shooter-slasher w klimacie sci-fi charakteryzujący się szaloną akcją bez trzymanki osadzoną w unikatowym świecie science fiction, w którym do gracza będzie należało wybić sobie drogę do chwały, sławy i bogactwa przyjmując wartościowe zlecenia na zapomnianych przez człowieka planetach i stawiając czoła niemożliwemu.

Tak jak wcześniej Kool Things odpowiedzialne będzie za działania PR gry w Polsce i krajach Europy Wschodniej, takie jak obsługa biura prasowego, koordynacja wydarzeń wokół gry (zarówno fizycznych jak i wirtualnych), dystrybucja kluczy czy zarządzanie kryzysowe.

Wzajemne zaufanie i długoletnia kooperacja Kool Things z Private Division

Z Private Division Kool Things współpracuje od kilku lat, poprzednio przy promocji takich tytułów jak Disintegration, Kerbal Space Program, Ancestors: The Humankind Odyssey, The Outer World czy pudełkowe wydanie gry Hades. Nowa umowa kontynuuje poprzednie działania, czyli prowadzenie biura prasowego, dystrybucja kluczy i wydań pudełkowych gier, pomoc przy organizacji pokazów gier, zapewnianie dodatkowych publikacji w mediach branżowych oraz kontakty z mediami i twórcami treści w Polsce i Europie Wschodniej.

Źródło: Kool Things

www.koolthings.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764