logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kool Things w ciągu 5 lat zmieni się w globalną agencję digital marketingu

  PR 20.05.2020, przeczytano 793 razy

Kool Things, spółka będąca częścią Grupy Kapitałowej Kool2Play S.A. otrzymała grant NCBR w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 na projekt Opracowanie innowacyjnego rozwiązania do analizy rynku gier video, do dystrybucji treści marketingowych oraz do influencer marketingu. Jednocześnie spółka przygotowuje się do odświeżenia wizerunku oraz ogłasza strategię na najbliższe lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kool-things-w-ciagu-5-lat-zmieni-sie-w-globalna-agencje-digital-marketingu,387085,artykul.html

Całkowita wartość dofinansowania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności wynosi 1 902 490 złotych. Dzięki zdobytej dotacji, 1. lipca 2020 roku spółka rozpocznie produkcję oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych i zaawansowanej analityki działań promocyjnych oraz rynkowych trendów.

- Kwintesencją tego systemu będzie marketing jakościowy - odpowiednio sprofilowany, dzięki zaawansowanej analityce grup docelowych. Pracujemy nad czymś naprawdę dużym, a o postępach tych prac będziemy informowali w nadchodzących miesiącach – opisuje projekt Marcin Marzęcki, prezes Zarządu GK Kool2Play w której skład wchodzi Kool Things.

W związku z dynamicznym rozwojem Grupy Kapitałowej, planowany jest rebranding wizualny Kool Things i nowa strategia rozwoju tej gałęzi spółki. Odświeżenie wizerunku będzie związane z okrągłymi urodzinami marki – 1. sierpnia 2020 roku agencja będzie obchodziła dziesięciolecie swojego istnienia. W ciągu dekady spółka znacząco poszerzyła swoje horyzonty, zakres usług oraz skalę działań - z firmy, która zajmowała się PR w Polsce, stała się agencją full-service, działającą w segmencie promocji gier międzynarodowych klientów na największych rynkach sprzedaży. Jednakże ambicje zespołu sięgają znacznie wyżej i są powiązane z projektem, który uzyskał grant NCBR:

- Mamy jasny cel: Kool Things w ciągu 5 lat zmieni się w globalną agencję digital marketingu z segmentu gier, która dzięki stworzonemu oprogramowaniu będzie w stanie sprostać potrzebom setek mniejszych, średnich i dużych wydawców, działając na wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży gier. - kończy Marcin Marzęcki, prezes zarządu.

Przypominamy, że oprócz Kool Things, w skład GK wchodzi spółka Kool2Play – developer gier na komputery osobiste i konsole. Uragun - nadchodząca produkcja studia znalazła się wśród finalistów wydarzenia Digital Dragons Indie Celebration. Oznacza to, że została uznana jako jedna z 50 najlepszych gier Indie, które zostaną wydane w 2020 roku. Gameplay tytułu został zaprezentowany na platformie Steam, firma zapowiada również serię streamów z rozgrywki na tej platofrmie.

Źródło: Kool2Play S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764