logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral Dance Show z gwiazdami tańca

  PR 31.07.2020, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka

Po tanecznym spocie lodów Koral „Anytime Anyplace keep summer in you heart!” przyszła pora na taneczny konkurs. Poprowadzą go znane m.in. z telewizyjnych show gwiazdy tańca i choreografowie m.in. Agnieszka Kaczorowska-Pela czy Majkel Kalcowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-dance-show-z-gwiazdami-tanca,387943,artykul.html

Konkurs wideo odbywa się na stronie www.koraldanceshow.pl oraz w aplikacji mobilnej. Prowadzą go wirtualnie gwiazdy Koral Dance Show specjalizujące się w różnych stylach: Agnieszka Kaczorowska-Pela, popularny tiktoker Sebastian Kowalczyk, znani z programu „You Can Dance” Majkel Kalcowski i Klaudia Antos oraz Daniel Wierzchowski, który wziął udział w tegorocznym spocie reklamowym lodów Koral. Na landing page konkursu prezentują oni swoje choreografie, a zadanie konkursowe polega na nagraniu wideo z układem tanecznym zainspirowanym jedną z nich, w kategoriach: solo, w duecie lub w grupie, oraz zgłoszeniu wideo do konkursu.

– „Koral Dance Show” jest dla wszystkich, którzy lubią tańczyć i czerpią z tej aktywności pozytywną energię. Liczymy na zgłoszenia nie tylko od osób trenujących taniec oraz szkół tańca, ale również od wszystkich, którzy po prostu chcieliby wziąć udział w dobrej zabawie. Każdy ma szansę na wygraną w naszym konkursie, liczą się najciekawsze zgłoszenia – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.

Do wygrania w konkursie jest 300 nagród o łącznej wartości 200 tysięcy złotych, a wśród nich: konsole Nintendo SWITCH z grą Just Dance 2020, karty podarunkowe do sklepów LPP, nagrody pieniężne oraz bransoletki KDS. Na stronie www internauci mogą również codziennie oddawać głos na najlepsze ich zdaniem konkursowe wideo – na ulubieńców publiczności czekają limitowane, specjalnie zaprojektowane bransoletki KDS z unikalnym grawerowanym numerem.

Za koncepcję kreatywną akcji, współpracę z influencerami oraz obsługę konkursu odpowiada agencja Veneo, reklamą konkursu Google Ads i Facebook Ads zajmuje się Veneo Performance.

Źródło: Koral

www.koral.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764