logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral Dance Show z gwiazdami tańca

  PR 31.07.2020, przeczytano 1151 razy
ilustracjastrzałka

Po tanecznym spocie lodów Koral „Anytime Anyplace keep summer in you heart!” przyszła pora na taneczny konkurs. Poprowadzą go znane m.in. z telewizyjnych show gwiazdy tańca i choreografowie m.in. Agnieszka Kaczorowska-Pela czy Majkel Kalcowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-dance-show-z-gwiazdami-tanca,387943,artykul.html

Konkurs wideo odbywa się na stronie www.koraldanceshow.pl oraz w aplikacji mobilnej. Prowadzą go wirtualnie gwiazdy Koral Dance Show specjalizujące się w różnych stylach: Agnieszka Kaczorowska-Pela, popularny tiktoker Sebastian Kowalczyk, znani z programu „You Can Dance” Majkel Kalcowski i Klaudia Antos oraz Daniel Wierzchowski, który wziął udział w tegorocznym spocie reklamowym lodów Koral. Na landing page konkursu prezentują oni swoje choreografie, a zadanie konkursowe polega na nagraniu wideo z układem tanecznym zainspirowanym jedną z nich, w kategoriach: solo, w duecie lub w grupie, oraz zgłoszeniu wideo do konkursu.

– „Koral Dance Show” jest dla wszystkich, którzy lubią tańczyć i czerpią z tej aktywności pozytywną energię. Liczymy na zgłoszenia nie tylko od osób trenujących taniec oraz szkół tańca, ale również od wszystkich, którzy po prostu chcieliby wziąć udział w dobrej zabawie. Każdy ma szansę na wygraną w naszym konkursie, liczą się najciekawsze zgłoszenia – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.

Do wygrania w konkursie jest 300 nagród o łącznej wartości 200 tysięcy złotych, a wśród nich: konsole Nintendo SWITCH z grą Just Dance 2020, karty podarunkowe do sklepów LPP, nagrody pieniężne oraz bransoletki KDS. Na stronie www internauci mogą również codziennie oddawać głos na najlepsze ich zdaniem konkursowe wideo – na ulubieńców publiczności czekają limitowane, specjalnie zaprojektowane bransoletki KDS z unikalnym grawerowanym numerem.

Za koncepcję kreatywną akcji, współpracę z influencerami oraz obsługę konkursu odpowiada agencja Veneo, reklamą konkursu Google Ads i Facebook Ads zajmuje się Veneo Performance.

Źródło: Koral

www.koral.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764