logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral z kampanią „Prawa Korala”

  PR 19.04.2017, przeczytano 826 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania lodów Koral „Prawa Korala” z udziałem Maćka Musiała. Kampanię rozpoczyna spot reklamowy oraz wielka loteria konsumencka KORALIADA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-z-kampania-_prawa-korala_,32209,artykul.html

Prawa Korala to koncepcja inspirowana popularnymi Prawami Murphy’ego, jednak w przeciwieństwie do oryginału, Prawa Korala mówią o tym, że rzeczy pójdą tak dobrze, jak to tylko możliwe... pod warunkiem, że towarzyszą nam lody Koral. Na całoroczną kampanię składa się: spot reklamowy z Maćkiem Musiałem, loteria KORALIADA oraz działania w kanałach digital, ze szczególnym uwzględnieniem social media.

Już 24 kwietnia rozpocznie się loteria KORALIADA, w której przez 9 tygodni, co tydzień  będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety i inne, a w wielkim finale samochód Toyota Auris. Gwiazdą KORALIADY będzie ambasador marki, Maciek Musiał. Strona dostępna jest pod adresem www.koraliada.pl. Kampania wsparta będzie materiałami POS oraz m.in. reklamą w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy emitowany będzie w TVP oraz na kanale Polsat.

Za produkcję spotu odpowiedzialne jest studio kreatywne Film Grupa. Organizatorem loterii oraz spójnych działań w Internecie całorocznej kampanii pod hasłem „Prawa Korala” jest krakowska agencja interaktywna Veneo, obsługująca kompleksowo markę w kanałach digital. Za realizację i działania kreatywne związane z loterią KORALIADA odpowiedzialna jest Natalia Nowak. Nad realizacją całorocznej strategii „Prawa Korala” czuwa Joanna Korczyk-Ulman.

Źródło: Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764