logo
WIADOMOŚCI

Koral z kampanią „Prawa Korala”

Mateusz Zawiślak  PR 19.04.2017, przeczytano 295 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania lodów Koral „Prawa Korala” z udziałem Maćka Musiała. Kampanię rozpoczyna spot reklamowy oraz wielka loteria konsumencka KORALIADA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-z-kampania-_prawa-korala_,32209,artykul.html

Prawa Korala to koncepcja inspirowana popularnymi Prawami Murphy’ego, jednak w przeciwieństwie do oryginału, Prawa Korala mówią o tym, że rzeczy pójdą tak dobrze, jak to tylko możliwe... pod warunkiem, że towarzyszą nam lody Koral. Na całoroczną kampanię składa się: spot reklamowy z Maćkiem Musiałem, loteria KORALIADA oraz działania w kanałach digital, ze szczególnym uwzględnieniem social media.

Już 24 kwietnia rozpocznie się loteria KORALIADA, w której przez 9 tygodni, co tydzień  będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety i inne, a w wielkim finale samochód Toyota Auris. Gwiazdą KORALIADY będzie ambasador marki, Maciek Musiał. Strona dostępna jest pod adresem www.koraliada.pl. Kampania wsparta będzie materiałami POS oraz m.in. reklamą w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy emitowany będzie w TVP oraz na kanale Polsat.

Za produkcję spotu odpowiedzialne jest studio kreatywne Film Grupa. Organizatorem loterii oraz spójnych działań w Internecie całorocznej kampanii pod hasłem „Prawa Korala” jest krakowska agencja interaktywna Veneo, obsługująca kompleksowo markę w kanałach digital. Za realizację i działania kreatywne związane z loterią KORALIADA odpowiedzialna jest Natalia Nowak. Nad realizacją całorocznej strategii „Prawa Korala” czuwa Joanna Korczyk-Ulman.

Źródło: Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
poniedziałek 21.05.2018, 175 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone