logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral z kampanią lodów Grand

  PR 04.04.2018, przeczytano 857 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania lodów Koral oraz marki premium największego polskiego producenta z Nowego Sącza, lodów Grand. Kampanię rozpoczynają spoty reklamowe oraz wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-z-kampania-lodow-grand,36037,artykul.html

W TVP rozpoczęła się emisja dwóch spotów reklamowych. Pierwszy z nich to skierowana do młodzieży reklama, pełna radości i młodzieńczej energii, przypominająca o letnich beztroskich dniach pod hasłem „Tu i teraz”. Drugi spot, inspirowany filmami o legendarnym Jamesie Bondzie, promuje produkt premium - lody Grand Gold, które w tym roku pojawią się w sprzedaży w kilku nowych smakach: Mint, Orange i Coconut. Kampania zaplanowana jest w najlepszym czasie reklamowym, obejmuje m.in. sponsoring prognozy pogody w głównym wydaniu wiadomości oraz po Teleexpresie. Kampania telewizyjna potrwa do czerwca. Wsparta jest emisją spotów w Multikinie, sieci kin niezależnych na terenie całego kraju, działaniami w Internecie oraz radiu.

Kampanię lodów Grand wspierać będzie również konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile, w którym do wygrania będzie aż 500 nagród, w tym luksusowe wycieczki na Gran Canaria. W jury konkursu znajdzie się m.in. popularna blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Konkurs wsparty będzie m.in. spotem konkursowym lodów Grand, materiałami POS, reklamą w serwisach Interia.pl, Plejada.pl, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych.

Koncepcję kreatywną spotów lodów Koral oraz Grand Gold opracował Dział Marketingu Koral wraz ze studiem Film Grupa. Za zakup mediów odpowiada PPL Koral. Organizatorem konkursu, autorem spotu konkursowego lodów Grand oraz obsługą działań w Internecie jest agencja Veneo.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Reklamy Korala są nieustającym dowodem na to, że sam budżet to za mało. Potrzeba jeszcze kogoś z pomysłem i darem przekonywania kienta.

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764