logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral z kampanią lodów Grand

  PR 04.04.2018, przeczytano 2981 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania lodów Koral oraz marki premium największego polskiego producenta z Nowego Sącza, lodów Grand. Kampanię rozpoczynają spoty reklamowe oraz wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-z-kampania-lodow-grand,36037,artykul.html

W TVP rozpoczęła się emisja dwóch spotów reklamowych. Pierwszy z nich to skierowana do młodzieży reklama, pełna radości i młodzieńczej energii, przypominająca o letnich beztroskich dniach pod hasłem „Tu i teraz”. Drugi spot, inspirowany filmami o legendarnym Jamesie Bondzie, promuje produkt premium - lody Grand Gold, które w tym roku pojawią się w sprzedaży w kilku nowych smakach: Mint, Orange i Coconut. Kampania zaplanowana jest w najlepszym czasie reklamowym, obejmuje m.in. sponsoring prognozy pogody w głównym wydaniu wiadomości oraz po Teleexpresie. Kampania telewizyjna potrwa do czerwca. Wsparta jest emisją spotów w Multikinie, sieci kin niezależnych na terenie całego kraju, działaniami w Internecie oraz radiu.

Kampanię lodów Grand wspierać będzie również konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile, w którym do wygrania będzie aż 500 nagród, w tym luksusowe wycieczki na Gran Canaria. W jury konkursu znajdzie się m.in. popularna blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Konkurs wsparty będzie m.in. spotem konkursowym lodów Grand, materiałami POS, reklamą w serwisach Interia.pl, Plejada.pl, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych.

Koncepcję kreatywną spotów lodów Koral oraz Grand Gold opracował Dział Marketingu Koral wraz ze studiem Film Grupa. Za zakup mediów odpowiada PPL Koral. Organizatorem konkursu, autorem spotu konkursowego lodów Grand oraz obsługą działań w Internecie jest agencja Veneo.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764