logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral z kampanią lodów Grand

  PR 04.04.2018, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania lodów Koral oraz marki premium największego polskiego producenta z Nowego Sącza, lodów Grand. Kampanię rozpoczynają spoty reklamowe oraz wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-z-kampania-lodow-grand,36037,artykul.html

W TVP rozpoczęła się emisja dwóch spotów reklamowych. Pierwszy z nich to skierowana do młodzieży reklama, pełna radości i młodzieńczej energii, przypominająca o letnich beztroskich dniach pod hasłem „Tu i teraz”. Drugi spot, inspirowany filmami o legendarnym Jamesie Bondzie, promuje produkt premium - lody Grand Gold, które w tym roku pojawią się w sprzedaży w kilku nowych smakach: Mint, Orange i Coconut. Kampania zaplanowana jest w najlepszym czasie reklamowym, obejmuje m.in. sponsoring prognozy pogody w głównym wydaniu wiadomości oraz po Teleexpresie. Kampania telewizyjna potrwa do czerwca. Wsparta jest emisją spotów w Multikinie, sieci kin niezależnych na terenie całego kraju, działaniami w Internecie oraz radiu.

Kampanię lodów Grand wspierać będzie również konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile, w którym do wygrania będzie aż 500 nagród, w tym luksusowe wycieczki na Gran Canaria. W jury konkursu znajdzie się m.in. popularna blogerka kulinarna Sylwia Ładyga. Konkurs wsparty będzie m.in. spotem konkursowym lodów Grand, materiałami POS, reklamą w serwisach Interia.pl, Plejada.pl, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych.

Koncepcję kreatywną spotów lodów Koral oraz Grand Gold opracował Dział Marketingu Koral wraz ze studiem Film Grupa. Za zakup mediów odpowiada PPL Koral. Organizatorem konkursu, autorem spotu konkursowego lodów Grand oraz obsługą działań w Internecie jest agencja Veneo.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Reklamy Korala są nieustającym dowodem na to, że sam budżet to za mało. Potrzeba jeszcze kogoś z pomysłem i darem przekonywania kienta.

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Laowa Probe 24 mm f/14 w wersji Cine
Obiektyw do makrofotografii Laowa Probe 24 mm f/14 doczekał się wersji Cine zaprojektowanej z myślą o filmowcach. Obiektyw wyposażony został w zębate pierścienie ułatwiające ostrzenie oraz mocowanie do kamer Arri PL.
Iprospect oraz Carat realizują kolejną odsłonę kampanii Oneblade dla marki Philips
Spółki Carat oraz iProspect realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Serviceplan Health i Value Media we wspólnej kampanii dla Maxon Active
Serviceplan Health, specjalizujący się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wygrał przetarg kreatywny i wspólnie z domem mediowym Value Media realizują kampanię klienta dla marki Maxon Active z grupy ADAMED . 23 kwietnia rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania Serviceplan Health i Value Media, realizowana w...
Husqvarna walczy z hałasem - kampania społeczna „Ciche Sąsiedztwo”
25 kwietnia w Międzynarodowym Dniu Świadomości Zagrożenia Hałasem firma Husqvarna zainaugurowała kampanię społeczną Ciche Sąsiedztwo „Umówmy się na ciszę”. Inicjatywa ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa, firm, instytucji, włodarzy miast i mediów na problem zanieczyszczenia hałasem, zwiększenie świadomości, na temat zagrożeń i wpływu...
KS Biuro Marketingowe i Lazystore w gronie Członków PIAP
Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych mocnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP na wiosnę br. zasiliły m.in. firmy: KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski i LazyStore s.c. .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764