logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kore i Rowenta odkrywają piękno latem

  PR 18.06.2015, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Rowenta z okazji lata przygotowała dla swoich konsumentów 3 różne promocje związane z zakupem dowolnego produktu marki Rowenta z linii Respectissim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kore-i-rowenta-odkrywaja-piekno-latem,25186,artykul.html

W zależności od sieci sklepów, za zakup określonych produktów można otrzymać lokówkę lub rabat w wysokości 25 zł, który otrzymuje się od razu przy kasie. W wybranych sieciach sprzedaży można wziąć udział w konkursie „Odkryj piękno latem”, w którym nagrodami są wyjazd do SPA, ręczniki plażowe oraz lokówki Rowenta Brush Activ. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić dowolny produkt do stylizacji włosów z linii Rowenta Respectissim, a następnie wysłać sms z odpowiedzią na pytanie: „W jaki sposób Rowenta pomaga Ci dbać o włosy?” 

KORE, na zlecenie Groupe SEB, przygotowało KV, hasło oraz materiały promocyjne, tj. ulotki, plakaty, zawieszki i naklejki wspierające wszystkie 3 kampanie.

Źródło: KORE Konnektiv

www.korekonnektiv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764