Kore Konnektiv wprowadza na rynek nową linię preparatu Seboradin FitoCell. „To kolejny duży projekt realizowany przez nas dla tej marki.” – mówi Tomasz Więckowski, Prezes Agencji.
„Tym razem przygotowaliśmy kreację opakowań linii Seboradin FitoCell na rynek polski oraz ich wersje eksportowe - angielską i niemiecką. Stylistyka całości nawiązuje do czystego, nowoczesnego skandynawskiego designu. W opakowaniach dominuje biel przełamywana mocnymi akcentami bordo. Elegancka, oszczędna forma odwołuje się do medycznego charakteru produktów” – dodaje koordynująca projekt po stronie Agencji Anna Wójcik.
Wprowadzeniu nowej linii towarzyszą zaprojektowane również przez Kore Konnektiv materiały BTL oraz reklamy prasowe.
Seboradin FitoCell to kuracja stymulująca odrost włosów. W jej skład wchodzą szampon, maska i serum. „Warto zaznaczyć, że to pierwsza polska kuracja do włosów zawierająca ekstrakt z roślinnych komórek macierzystych.” – mówi Edyta Pawluśkiewicz
„To preparaty najnowszej generacji, przeznaczone dla wymagających użytkowników, więc dostępne będą wyłącznie w aptekach oraz w sieci drogerii SuperPharm.” – dodaje.
Kore Konnektiv obsługuje markę Seboradin w zakresie działań ATL, BTL i Digital od początku 2013 roku.
Źródło: Kore Konnektiv