logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Korfanty na kominie - Tauron uczcił Powstania Śląskie

  PR 21.08.2020, przeczytano 858 razy
ilustracja

W niedzielny wieczór na chłodni kominowej jednej z elektrowni TAURONA pojawił się widoczny z kilkunastu kilometrów portret Wojciecha Korfantego. W ten sposób firma uczciła rocznice Powstań Śląskich. Na Instagramie TAURONA startuje też konkurs, w którym do wygrania jest lot widokowy balonem nad Śląskiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/korfanty-na-kominie---tauron-uczcil-powstania-slaskie,388170,artykul.html

Wielki portret Wojciecha Korfantego podziwiać można od niedzielnego wieczora na budynku chłodni kominowej nowego bloku energetycznego Elektrowni Jaworzno. W ten sposób TAURON postanowił uczcić rocznicę Powstań Śląskich, niepodległościowych zrywów z lat 1919-1920-1921, które miały niebagatelne znaczenie dla późniejszej historii nie tylko Śląska, ale i całej Polski.

– TAURON jest jednym z głównych filarów gospodarki w tej części Polski. Z wielkim szacunkiem podchodzimy do tradycji i historii. Przeszłość daje nam energię do budowania lepszej przyszłości  – mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

Wybór postaci Wojciecha Korfantego nie był przypadkowy. To właśnie on uznawany jest za jedną z najważniejszych postaci w historii niepodległej Polski i orędownika przyłączenia Śląska do Rzeczpospolitej.

– Zaraz za Jaworznem zaczyna się historyczny Śląsk. Podświetlony komin widać nocą z odległości kilkunastu kilometrów, a sąsiedztwo autostrady A4 sprawia, że przekaz trafił do tysięcy przejeżdżających tamtędy kierowców – mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia. – Mam nadzieję, że w ten sposób uda nam się ożywić pamięć o tych niezwykłych wydarzeniach. O tym, jak ważny był to moment w świadczą dane gospodarcze. Śląsk był ważnym elementem gospodarki II RP – dodaje rzecznik TAURONA.

Na swoim profilu na Instagramie TAURON organizuje też specjalny konkurs – #KochamŚląsk, który nawiązuje do setnej rocznicy wybuchu II Powstania Śląskiego (19/20 sierpnia 1920 roku). Zadaniem uczestników będzie opublikowanie na swoim profilu na Instagramie zdjęć pokazujących Śląsk, jaki kochają i oznaczenie ich #KochamŚląsk. Najlepsze zdjęcia będą sukcesywnie publikowane na instagramowym profilu TAURONA, a następnie jury wyłoni 10 zwycięskich prac, które w późniejszym terminie zostaną umieszczone na objazdowej wystawie plenerowej.

W konkursie warto wziąć udział, ponieważ dla zwycięzcy przewidziany jest voucher na widokowy lot balonem nad Śląskiej dwa dwóch osób.

ilustracjastrzałka

Źródło: TAURON Polska Energia SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764