logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Koronawirus a oznaczenia graficzne w organizacji

  PR 23.07.2020, przeczytano 393 razy

Pandemia koronawirusa wymusiła na przedsiębiorcach wdrożenie dodatkowych obostrzeń, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa zarówno swoim pracownikom, jak i klientom. Każda przestrzeń, czy to hala magazynu, biuro czy też sala restauracyjna musi zostać dostosowana do panujących regulacji – w zależności od specyfiki miejsca przedsiębiorcy spotykają się z innymi wyzwaniami. Jednak zachowanie odpowiedniej odległości, zakrywanie ust i nosa oraz konieczność dezynfekcji dłoni obowiązuje w większość organizacji i firm. Należy zauważyć, że w ferworze codziennej pracy mogą one umknąć uwadze pracowników czy też gości, dlatego szczególnie ważne jest przypominanie o „regułach gry” podczas pandemii i przygotowanie odpowiedniego oznaczenia, które będzie czytelne, widoczne i przede wszystkim sanitarne. Warto zadbać, aby ta komunikacja nie była nachalna, lecz skuteczna – dlatego należy zastanowić się nad formą graficzną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koronawirus-a-oznaczenia-graficzne-w-organizacji,387869,artykul.html

Już od 18 maja, możliwe jest w Polsce odwiedzanie restauracji, jednak nadal obowiązują w nich ograniczenia, których celem jest zmniejszenie prawdopodobieństwa dojścia do zakażania wirusem w lokalu. Na restauratorach spoczywa obowiązek kontroli ilości gości w lokalu, tak aby na jedną osobę przypadały co najmniej 4m2. Obowiązkowa jest również dezynfekcja stolika po każdym kliencie. Ten szereg obostrzeń wymaga odpowiedniej formy informowania gości. Komunikaty w restauracji powinny być wyraźne i zrozumiałe dla klienta, ale również nie przytłaczać odwiedzających, aby nadal mogli czuć się komfortowo podczas posiłku. Powinny one być one również wykonane w technologii, która pozwala na łatwą dezynfekcję, nie niszcząc przy tym oznaczenia.

Obostrzenia obowiązują również w biurach i przedsiębiorstwach. Graficzne przypomnienie o konieczności dezynfekcji dłoni oraz zachowaniu społecznego dystansu może usprawnić organizację pracy personelu i przez to wpłynąć na ogólny poziom bezpieczeństwa w całym biurze. Dodatkowo warto zadbać o jakość tego typu komunikatów, np. naklejki w łazience lub na zewnętrznej części budynku powinny być wodoodporne. Brother posiada w swoim portfolio rozwiązania w zakresie etykietowania, które nie tylko pomogą spełnić rządowe wymagania, ale również zapewnią personelowi spokojne i bezpieczne miejsce pracy. Połączenie drukarek P-touch czy QL firmy Brother z bezpłatnym oprogramowaniem P-touch Editor oraz aplikacją iPrint & Label daje przedsiębiorcom możliwość na tworzenie spersonalizowanych naklejek informujących z własnym logotypem. Dzięki oznaczeniom graficznym organizacja może wzmocnić przekaz o praktykach higienicznych, a także dodatkowo oznaczyć wejście do pomieszczenia i przestrzeni, w której goście czekają na pomoc pracowników. Wymienione wyżej urządzenia przydadzą się również po pandemii, ponieważ umożliwiają wydruk etykiet o wysokiej jakości, które są odporne na wodę, światło słoneczne, chemikalia i ścieranie. Umożliwiają one drukowanie nie tylko przy użyciu komputera stacjonarnego, ale również telefonu.

Przygotowanie firmy, przedsiębiorstwa czy restauracji do panującej sytuacji, a także zagwarantowanie pracownikom i gościom odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa to wyzwanie, Właśnie dlatego tak ważna jest bezproblemowa, spokojna i przyjazna komunikacja zarówno z klientami, jak i z pracownikami.

  • Darmowe szablony naklejek są dostępne TUTAJ.

Viktor Arsenovych - Business Development Manager, Brother Polska

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targetowanie reklam radiowych online
Osobista forma kontaktu z użytkownikiem i reklamy odporne na Adblocka. To największe atuty przekazów marketingowych emitowanych w stacjach radiowych online, podcastach i innych treściach opartych na audio w Internecie. Firma AdTonos, wyspecjalizowana w obsłudze kampanii programatycznych, przez ostatnich dziesięć miesięcy wyemitowała aż 63 159 425...
Specjalizacja graficzna

Zawód ilustrator: Specjalizacja graficzna

Ktoś poszukuje grafika, może cię to zainteresuje? – piszą znajomi w dobrej wierze, po czym zupełnie niezaskoczona odkrywam, że ogłoszenie nie ma nic wspólnego z moją specjalizacją. Zawsze jednak dziękuję im za pamięć.
Nowe rozwiązania w Employer Branding powstają w odpowiedzi na skutki pandemii
Nigdy jeszcze odporność fizyczna i psychiczna pracowników nie miała tak dużego znaczenia dla efektywności biznesowej firm, jak obecnie w czasie trwającej pandemii. Pracodawcy zaczęli zauważać, że zdrowie i samopoczucie pracowników ma mocne przełożenie na prawidłowe funkcjonowanie organizacji w trudnym okresie. W efekcie na rynku pojawiają się nowe rozwiązania z...
Jak wykorzystać czas pandemii do usprawnienia customer experience naszej firmy?
Większość z nas uważa, że nasze decyzje zakupowe podejmowane są w sposób całkowicie racjonalny. Gros z nich jest jednak podświadomie dyktowana przez nasze nastroje. Wiele globalnych badań potwierdza, iż emocje są najważniejszym czynnikiem wpływającym na kreowanie architektury doświadczeń klienta oraz odbiór marki. Równie ważnym aspektem jest obsługa na...
Jak robić targi, gdy nie można?
Koronawirus uderzył w wiele branż. Jedną z nich jest branża eventowa. Wiele wydarzeń odwołano, część odbyła się online, głównie w uproszczonej formie poprzez komunikatory wideo. Czy mimo trudności w 2020 roku można przygotować angażujące i interesujące dla odbiorców targi, które w dużym stopniu będą przypominać wydarzenie stacjonarne?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764