logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Koronawirus a oznaczenia graficzne w organizacji

  PR 23.07.2020, przeczytano 191 razy

Pandemia koronawirusa wymusiła na przedsiębiorcach wdrożenie dodatkowych obostrzeń, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa zarówno swoim pracownikom, jak i klientom. Każda przestrzeń, czy to hala magazynu, biuro czy też sala restauracyjna musi zostać dostosowana do panujących regulacji – w zależności od specyfiki miejsca przedsiębiorcy spotykają się z innymi wyzwaniami. Jednak zachowanie odpowiedniej odległości, zakrywanie ust i nosa oraz konieczność dezynfekcji dłoni obowiązuje w większość organizacji i firm. Należy zauważyć, że w ferworze codziennej pracy mogą one umknąć uwadze pracowników czy też gości, dlatego szczególnie ważne jest przypominanie o „regułach gry” podczas pandemii i przygotowanie odpowiedniego oznaczenia, które będzie czytelne, widoczne i przede wszystkim sanitarne. Warto zadbać, aby ta komunikacja nie była nachalna, lecz skuteczna – dlatego należy zastanowić się nad formą graficzną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koronawirus-a-oznaczenia-graficzne-w-organizacji,387869,artykul.html

Już od 18 maja, możliwe jest w Polsce odwiedzanie restauracji, jednak nadal obowiązują w nich ograniczenia, których celem jest zmniejszenie prawdopodobieństwa dojścia do zakażania wirusem w lokalu. Na restauratorach spoczywa obowiązek kontroli ilości gości w lokalu, tak aby na jedną osobę przypadały co najmniej 4m2. Obowiązkowa jest również dezynfekcja stolika po każdym kliencie. Ten szereg obostrzeń wymaga odpowiedniej formy informowania gości. Komunikaty w restauracji powinny być wyraźne i zrozumiałe dla klienta, ale również nie przytłaczać odwiedzających, aby nadal mogli czuć się komfortowo podczas posiłku. Powinny one być one również wykonane w technologii, która pozwala na łatwą dezynfekcję, nie niszcząc przy tym oznaczenia.

Obostrzenia obowiązują również w biurach i przedsiębiorstwach. Graficzne przypomnienie o konieczności dezynfekcji dłoni oraz zachowaniu społecznego dystansu może usprawnić organizację pracy personelu i przez to wpłynąć na ogólny poziom bezpieczeństwa w całym biurze. Dodatkowo warto zadbać o jakość tego typu komunikatów, np. naklejki w łazience lub na zewnętrznej części budynku powinny być wodoodporne. Brother posiada w swoim portfolio rozwiązania w zakresie etykietowania, które nie tylko pomogą spełnić rządowe wymagania, ale również zapewnią personelowi spokojne i bezpieczne miejsce pracy. Połączenie drukarek P-touch czy QL firmy Brother z bezpłatnym oprogramowaniem P-touch Editor oraz aplikacją iPrint & Label daje przedsiębiorcom możliwość na tworzenie spersonalizowanych naklejek informujących z własnym logotypem. Dzięki oznaczeniom graficznym organizacja może wzmocnić przekaz o praktykach higienicznych, a także dodatkowo oznaczyć wejście do pomieszczenia i przestrzeni, w której goście czekają na pomoc pracowników. Wymienione wyżej urządzenia przydadzą się również po pandemii, ponieważ umożliwiają wydruk etykiet o wysokiej jakości, które są odporne na wodę, światło słoneczne, chemikalia i ścieranie. Umożliwiają one drukowanie nie tylko przy użyciu komputera stacjonarnego, ale również telefonu.

Przygotowanie firmy, przedsiębiorstwa czy restauracji do panującej sytuacji, a także zagwarantowanie pracownikom i gościom odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa to wyzwanie, Właśnie dlatego tak ważna jest bezproblemowa, spokojna i przyjazna komunikacja zarówno z klientami, jak i z pracownikami.

  • Darmowe szablony naklejek są dostępne TUTAJ.

Viktor Arsenovych - Business Development Manager, Brother Polska

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie większe oczekiwania[2]. Jak zatem w aktualnych warunkach rynkowych zatrzymać klientów?
Umowy prawa autorskiego w pracy kreatywnego
Podpisywanie umów prawa autorskiego jest nieodłączną elementem pracy w sektorze kreatywnym. Wcześniej czy później przyjdzie Ci zmierzyć się z umowami prawa autorskiego, dlatego im szybciej dowiesz się czym one są i co powinny zawierać, tym lepiej. Jakie umowy prawa autorskiego powinien znać każdy kreatywny? Czym jest umowa o przeniesienie...
Narodowy Instytut Dziedzictwa z nową identyfikację wizualną
Narodowy Instytut Dziedzictwa odświeża wizerunek – bazująca na dotychczasowym logotypie nowa identyfikacja wizualna zyskała dynamiczny, żywy i współczesny charakter. Odświeżenie brandingu NID miało na celu zachowanie możliwie wielu dobrych elementów z dotychczasowego logo przy jednoczesnym uporządkowaniu elementów samego znaku, języka graficznego marki i materiałów...
Dlaczego public relations jest ważny dla firmy?
Okres związany z pandemią, zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje PR i unikatowe narzędzia, które za ułamek ceny reklamy pozwalają uzyskać planowany efekt i wyprzedzić konkurencję.  Pracując od kilku dekad w branży PR i marketingowej, coraz bardziej dostrzegam, że w wielu organizacjach mylnie interpretuje się obszary...
Nagrody za rekomendacje klientów - czy program poleceń to dobry pomysł?
Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz pozyskać wielu nowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764