logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Koronawirus a oznaczenia graficzne w organizacji

  PR 23.07.2020, przeczytano 571 razy

Pandemia koronawirusa wymusiła na przedsiębiorcach wdrożenie dodatkowych obostrzeń, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa zarówno swoim pracownikom, jak i klientom. Każda przestrzeń, czy to hala magazynu, biuro czy też sala restauracyjna musi zostać dostosowana do panujących regulacji – w zależności od specyfiki miejsca przedsiębiorcy spotykają się z innymi wyzwaniami. Jednak zachowanie odpowiedniej odległości, zakrywanie ust i nosa oraz konieczność dezynfekcji dłoni obowiązuje w większość organizacji i firm. Należy zauważyć, że w ferworze codziennej pracy mogą one umknąć uwadze pracowników czy też gości, dlatego szczególnie ważne jest przypominanie o „regułach gry” podczas pandemii i przygotowanie odpowiedniego oznaczenia, które będzie czytelne, widoczne i przede wszystkim sanitarne. Warto zadbać, aby ta komunikacja nie była nachalna, lecz skuteczna – dlatego należy zastanowić się nad formą graficzną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koronawirus-a-oznaczenia-graficzne-w-organizacji,387869,artykul.html

Już od 18 maja, możliwe jest w Polsce odwiedzanie restauracji, jednak nadal obowiązują w nich ograniczenia, których celem jest zmniejszenie prawdopodobieństwa dojścia do zakażania wirusem w lokalu. Na restauratorach spoczywa obowiązek kontroli ilości gości w lokalu, tak aby na jedną osobę przypadały co najmniej 4m2. Obowiązkowa jest również dezynfekcja stolika po każdym kliencie. Ten szereg obostrzeń wymaga odpowiedniej formy informowania gości. Komunikaty w restauracji powinny być wyraźne i zrozumiałe dla klienta, ale również nie przytłaczać odwiedzających, aby nadal mogli czuć się komfortowo podczas posiłku. Powinny one być one również wykonane w technologii, która pozwala na łatwą dezynfekcję, nie niszcząc przy tym oznaczenia.

Obostrzenia obowiązują również w biurach i przedsiębiorstwach. Graficzne przypomnienie o konieczności dezynfekcji dłoni oraz zachowaniu społecznego dystansu może usprawnić organizację pracy personelu i przez to wpłynąć na ogólny poziom bezpieczeństwa w całym biurze. Dodatkowo warto zadbać o jakość tego typu komunikatów, np. naklejki w łazience lub na zewnętrznej części budynku powinny być wodoodporne. Brother posiada w swoim portfolio rozwiązania w zakresie etykietowania, które nie tylko pomogą spełnić rządowe wymagania, ale również zapewnią personelowi spokojne i bezpieczne miejsce pracy. Połączenie drukarek P-touch czy QL firmy Brother z bezpłatnym oprogramowaniem P-touch Editor oraz aplikacją iPrint & Label daje przedsiębiorcom możliwość na tworzenie spersonalizowanych naklejek informujących z własnym logotypem. Dzięki oznaczeniom graficznym organizacja może wzmocnić przekaz o praktykach higienicznych, a także dodatkowo oznaczyć wejście do pomieszczenia i przestrzeni, w której goście czekają na pomoc pracowników. Wymienione wyżej urządzenia przydadzą się również po pandemii, ponieważ umożliwiają wydruk etykiet o wysokiej jakości, które są odporne na wodę, światło słoneczne, chemikalia i ścieranie. Umożliwiają one drukowanie nie tylko przy użyciu komputera stacjonarnego, ale również telefonu.

Przygotowanie firmy, przedsiębiorstwa czy restauracji do panującej sytuacji, a także zagwarantowanie pracownikom i gościom odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa to wyzwanie, Właśnie dlatego tak ważna jest bezproblemowa, spokojna i przyjazna komunikacja zarówno z klientami, jak i z pracownikami.

  • Darmowe szablony naklejek są dostępne TUTAJ.

Viktor Arsenovych - Business Development Manager, Brother Polska

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764