logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Korupcja polityczna tematem kampanii Apella S.A. na rzecz SKOK

  PR 21.07.2015, przeczytano 1074 razy

Apella S.A. przygotowała kampanię prasową pod hasłem „Stop korupcji politycznej”. Dotyczy ona działań polityków Platformy Obywatelskiej wobec Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych i oparta jest na wypowiedzi wicepremiera Janusza Piechocińskiego, który w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” stwierdził, że był namawiany przez PO do poparcia komisji śledczej ws. SKOK, dzięki czemu miał „skorzystać politycznie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/korupcja-polityczna-tematem-kampanii-apella-s.a.-na-rzecz-skok,25475,artykul.html

Kampania zwraca uwagę na polityczny kontekst procesów zachodzących w ostatnich latach i miesiącach wokół spółdzielczych kas. Kreacje prasowe zostały opublikowane w szeregu czołowych dzienników i tygodników.

Do kampanii odniósł się w dzisiejszym wydaniu „Gazety Wyborczej” red. Wojciech Czuchnowski. Swój artykuł zatytułował „Tajemnicza akcja SKOK-ów. PiS płatnymi ogłoszeniami oskarża PO” (tekst w wyborcza.pl - red). W tekście pyta m.in. o koszt opublikowania kreacji w prasie. Nie informuje Czytelników, że ogłoszenie ukazało się także na łamach „Gazety Wyborczej”.

- Dziwię się, że redaktor Czuchnowski nie zapytał o koszt publikacji w dziale reklamy „Agory”. To doświadczony dziennikarz śledczy, tym razem jednak nie udało mu się dotrzeć do źródeł. Od kolegów z pracy mógłby się także dowiedzieć, kto zapłacił za reklamę. Może nie informowałby wtedy Czytelników swojej gazety, że „PiS płatnymi ogłoszeniami oskarża PO”. Warto dodać, iż „Gazeta Wyborcza” nie miała żadnych oporów przed opublikowaniem „tajemniczej” kreacji. No cóż, pecunia non olet. Dla dziennikarzy „GW” podaję tłumaczenie: pieniądze nie śmierdzą – komentuje Romuald Orzeł, prezes Apelli.

Źródło: Apella S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764