logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Korzeniowscy promują walking wśród Polaków na Youtube

  PR 09.11.2020, przeczytano 1113 razy
ilustracja

Już teraz można obejrzeć pierwszy film na nowym kanale YouTube Roberta i Justyny Korzeniowskich – Walking Lovers. Będą na nim zamieszczane treści instruktażowe, podróżnicze, poradnikowe czy rozrywkowe. Celem projektu jest promocja walkingu w Polsce, gdzie ta aktywność dopiero zyskuje większe grono zwolenników. W ramach tworzonych materiałów wideo Robert i Justyna Korzeniowscy chcą „zarazić” swoją pasją szerszą publikę, tworząc z aktywności trend masowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/korzeniowscy-promuja-walking-wsrod-polakow-na-youtube,389122,artykul.html

Walking to aktywność fizyczna opierająca się na szybkim marszu, którego technika nawiązuje do ergonomicznego chodu sportowego. Angażuje całe ciało oraz oddziałuje na nasze tętno. W USA regularnie sportowo chodzi już 120 mln ludzi, z kolei w Polsce walking dopiero zyskuje zwolenników. Poza Stanami Zjednoczonymi, gdzie ta aktywność jest już silnym trendem, popularność zyskał także w Wielkiej Brytanii, Francji, Chinach czy Japonii, zaś na półkuli południowej – w Australii i RPA. Do walkingu wystarczą wygodne sportowe buty, plan na przyjemną trasę oraz oczywiście chęć, by się zdrowo i efektywnie zmęczyć.

Robert Korzeniowski (lekkoatleta, chodziarz, czterokrotny mistrz olimpijski, trzykrotny mistrz świata i dwukrotny mistrz Europy, były rekordzista świata w chodzie sportowym, najbardziej utytułowany polski sportowiec pod względem zdobytych tytułów mistrza olimpijskiego) wraz z żoną Justyną (walkerka i propagatorka walkingu, mistrzyni Polski w chodzie na 3000 m w kategorii masters K-45) razem tworzą tzw. „power couple”, która przeprowadzi odbiorców przez świat walkingu „od A do Z”.

- Walking jest idealną aktywnością sportową dla wszystkich – i nie jest to pusty frazes. Oprócz korzyści zdrowotnych i wydolnościowych, wynikających z faktu uprawiania sportu, walking bardzo efektywnie przyczynia się do kształtowania sylwetki, niesie wartości poznawcze, bo zachęcamy do odkrywania swojej własnej okolicy właśnie w ramach treningów marszowych, a także nie jest ograniczony wiekiem czy np. wagą potencjalnego walkera. Ta aktywność nie obciąża stawów tak, jak choćby bieganie, więc nawet osoby starsze czy z dużą nadwagą mogą ją bezpiecznie uprawiać. Chcemy też pokazywać, że to świetna forma do budowania relacji ze swoją drugą połówką w ramach wspólnych treningów – na naszym przykładzie – czy zachęcać do stawiania sobie codziennych celów z walkingiem jako „motywem przewodnim”. Udowodnimy też, że w dobie Covid-19 walking to sposób na bezpieczne i efektywne utrzymywanie organizmu w dobrej kondycji. W mieście można bez przeszkód wykonywać go w maseczce, nic nie stoi na przeszkodzie aby do treningu wybrać też tereny zielone, lasy czy parki. Zależy nam, aby jak najwięcej osób poznało walking i jego wartościowe efekty. - Robert Korzeniowski

W pierwszym odcinku mistrzowska para przedstawia ideę walkingu oraz jego historię, kolejne materiały będą koncentrować się na ukazaniu poprawnej techniki. Każdy z filmów będzie trwał około 10 minut.

Za produkcję wideo odpowiadają Walking Lovers przy współpracy z domem produkcyjnym Brand New MEDIA. Za towarzyszące działania PR odpowiada 38 Content Communication. Para Korzeniowskich zakłada też treningi z zaproszonymi gośćmi w ramach zaplanowanych odcinków cyklu.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764