logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Korzeniowscy promują walking wśród Polaków na Youtube

  PR 09.11.2020, przeczytano 956 razy
ilustracja

Już teraz można obejrzeć pierwszy film na nowym kanale YouTube Roberta i Justyny Korzeniowskich – Walking Lovers. Będą na nim zamieszczane treści instruktażowe, podróżnicze, poradnikowe czy rozrywkowe. Celem projektu jest promocja walkingu w Polsce, gdzie ta aktywność dopiero zyskuje większe grono zwolenników. W ramach tworzonych materiałów wideo Robert i Justyna Korzeniowscy chcą „zarazić” swoją pasją szerszą publikę, tworząc z aktywności trend masowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/korzeniowscy-promuja-walking-wsrod-polakow-na-youtube,389122,artykul.html

Walking to aktywność fizyczna opierająca się na szybkim marszu, którego technika nawiązuje do ergonomicznego chodu sportowego. Angażuje całe ciało oraz oddziałuje na nasze tętno. W USA regularnie sportowo chodzi już 120 mln ludzi, z kolei w Polsce walking dopiero zyskuje zwolenników. Poza Stanami Zjednoczonymi, gdzie ta aktywność jest już silnym trendem, popularność zyskał także w Wielkiej Brytanii, Francji, Chinach czy Japonii, zaś na półkuli południowej – w Australii i RPA. Do walkingu wystarczą wygodne sportowe buty, plan na przyjemną trasę oraz oczywiście chęć, by się zdrowo i efektywnie zmęczyć.

Robert Korzeniowski (lekkoatleta, chodziarz, czterokrotny mistrz olimpijski, trzykrotny mistrz świata i dwukrotny mistrz Europy, były rekordzista świata w chodzie sportowym, najbardziej utytułowany polski sportowiec pod względem zdobytych tytułów mistrza olimpijskiego) wraz z żoną Justyną (walkerka i propagatorka walkingu, mistrzyni Polski w chodzie na 3000 m w kategorii masters K-45) razem tworzą tzw. „power couple”, która przeprowadzi odbiorców przez świat walkingu „od A do Z”.

- Walking jest idealną aktywnością sportową dla wszystkich – i nie jest to pusty frazes. Oprócz korzyści zdrowotnych i wydolnościowych, wynikających z faktu uprawiania sportu, walking bardzo efektywnie przyczynia się do kształtowania sylwetki, niesie wartości poznawcze, bo zachęcamy do odkrywania swojej własnej okolicy właśnie w ramach treningów marszowych, a także nie jest ograniczony wiekiem czy np. wagą potencjalnego walkera. Ta aktywność nie obciąża stawów tak, jak choćby bieganie, więc nawet osoby starsze czy z dużą nadwagą mogą ją bezpiecznie uprawiać. Chcemy też pokazywać, że to świetna forma do budowania relacji ze swoją drugą połówką w ramach wspólnych treningów – na naszym przykładzie – czy zachęcać do stawiania sobie codziennych celów z walkingiem jako „motywem przewodnim”. Udowodnimy też, że w dobie Covid-19 walking to sposób na bezpieczne i efektywne utrzymywanie organizmu w dobrej kondycji. W mieście można bez przeszkód wykonywać go w maseczce, nic nie stoi na przeszkodzie aby do treningu wybrać też tereny zielone, lasy czy parki. Zależy nam, aby jak najwięcej osób poznało walking i jego wartościowe efekty. - Robert Korzeniowski

W pierwszym odcinku mistrzowska para przedstawia ideę walkingu oraz jego historię, kolejne materiały będą koncentrować się na ukazaniu poprawnej techniki. Każdy z filmów będzie trwał około 10 minut.

Za produkcję wideo odpowiadają Walking Lovers przy współpracy z domem produkcyjnym Brand New MEDIA. Za towarzyszące działania PR odpowiada 38 Content Communication. Para Korzeniowskich zakłada też treningi z zaproszonymi gośćmi w ramach zaplanowanych odcinków cyklu.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764